ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی و بررسی خودرو

نگاهی به مشخصات قوای محرکه برقی Ultium جنرال موتورز

جنرال موتورز به طور رسمی از نسل جدید قوای محرکه برقی خود، Ultium که نیرورسان نسل بعدی محصولات برندهای زیر مجموعه این شرکت همچون کادیلاک Lyriq است پرده برداری کرد. جنرال موتورز قرار است از ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

جنرال موتورز به طور رسمی از نسل جدید قوای محرکه برقی خود، Ultium که نیرورسان نسل بعدی محصولات برندهای زیر مجموعه این شرکت همچون کادیلاک Lyriq است پرده برداری کرد.

جنرال موتورز قرار است از این پلت فرم ماژولار (تطبیق پذیر) برقی در محصولات متفاوتی همچون هامر برقی و کادیلاک Lyriq استفاده کند.

 قوای محرکه برقی

به همین مناسب این نام بزرگ صنعت خودروسازی اطلاعات جدیدی از این پروژه منتشر کرد. براساس این اطلاعات نسل بعدی محصولات برقی شرکت جنرال موتورز از یک خانواده قوای محرکه برقی شامل 5 عضو که 3 تای آن موتور برقی است نیرو می‌گیرد.

در همین رابطه قائم مقام بخش خودروهای الکتریکی و خودران جنرال موتورز گفت:

جنرال موتورز برای سالیان سال در حال تولید قوای محرکه و جعبه دنده برای خودروسازان بیشماری در سرتاسر دنیا بوده است و به همین دلیل قصد ما آن است که به سمت و سوی تولید قوای محرکه محصولات تمام الکتریکی ببریم. مسئله‌ای که هم برای ما و هم برای مشتریان ما سودمند است.

با کمک نسل جدید قوای محرکه برقی جنرال موتورز امکان تامین نیروی مورد نیاز برای حرکت خودروهای کوچک تا وانت‌های بزرگ میسر است. همچنین امکان تولید قوای محرکه محور متحرک جلو، محور متحرک عقب و چهارچرخ  متحرک نیز وجود دارد.

مدیر ارشد اجرایی بخش مهندسی جنرال موتورز نیز اعتقاد دارد که با انجام پروژه مذکور این شرکت می‌تواند مقدار بسیار زیادی از سرمایه و مالکیت معنوی این گروه از انواع قوای محرکه را برای خود حفظ کند زیرا این محصولات دارای پیچیدگی های بسیار زیادی هستند. با این کار جنرال موتورز این امکان را دارد که محصولات تولیدی خود را تغذیه کرده و روند تولید عمودی (تولید صفرتاصد در داخل شرکت) در پیش بگیرد و عاری از نیاز دیگر بازیگران اصلی صنعت خودروسازی باشد.

در حال حاضر مشخصات دقیق قوای محرکه مذکور اعلام نشده است زیرا هنوز این قوای محرکه در مرحله تحقیق و توسعه پیش از عرضه به بازار قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی