ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی «رویول» از گوشی تاشوی FlexPai 2 [تماشا کنید]

«رویول» (Royole) از دومین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو خود با نام «فلکس پای2» (FlexPai 2) در چین رونمایی کرد. رویول ادعا می‌کند دستگاه جدید از نظر استحکام لولا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و گپ لولا نیز ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

«رویول» (Royole) از دومین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو خود با نام «فلکس پای2» (FlexPai 2) در چین رونمایی کرد. رویول ادعا می‌کند دستگاه جدید از نظر استحکام لولا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و گپ لولا نیز حذف شده است. قرار است گوشی تاشو جدید رویول با قیمت پایه 1471 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

نخستین گوشی تاشو جهان توسط شرکت‌های نامداری همچون سامسونگ، هواوی یا موتورولا معرفی نشد. بلکه رویول بود که توانست با معرفی «فلکس پای»، اولین شرکتی باشد که گوشی تاشو به بازار معرفی می‌کند.

ماه مارس رویول وعده داده بود که قصد دارد گوشی هوشمند تاشو جدیدی به نام فلکس پای 2 رونمایی کند و توانست وعده خود را عملی کرده و اکنون دستگاه جدید در چین رونمایی شده است. اما در کمال تعجب، فلکس پای 2 قرار است با قیمت پایه 1471 دلار به فروش برسد.

ضخامت دستگاه در حالت تخت، 6.3 میلی‌متر و در حالت تاشو 12.8 میلی‌متر است که به نظر می‌رسد از «گلکسی زد فولد 2» سامسونگ با فریم 6.9 میلی متری ( با احتساب بیرون زدگی دوربین) نازک تر باشد ولی از سرفیس Duo با دو نمایشگر مایکروسافت باریک تر نیست.

رویول ادعا می‌کند که لولای مخصوصی برای گوشی هوشمند تاشوی جدیدش طراحی کرده که فاقد گپ یا فضای خالی اضافی است که در اصل این فاصله حدود یک میلی‌متراست.

نمایشگر 7.8 اینچی این گوشی هوشمند یکی از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود و از آنجایی که شرکت سازنده صحبتی در مورد جنس شیشه‌ای نکرده، احتمالا از نوع پلاستیکی خواهد بود. رزولوشن نمایشگر 1920 در 1440 پیکسل است که در رقابت با مایکروسافت و سامسونگ جا خواهد ماند.

البته بقیه مشخصات دستگاه نسبتاً رقابتی به نظر می‌رسند. فلکس پای 2 با چیپست اسنپدراگون 865، ظرفیت حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی، باتری 4450 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شبکه 5G به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند تاشوی جدید با چهار دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض 16 مگاپیکسلی، دوربین سوم 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی پرتره در کنار دو اسپیکر استریو، دو اسلات سیم کارت، Wi-Fi 6 و فناوری شارژ سریع از طریق USB-C در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر دوام لولا و نمایشگر، شرکت ادعا می‌کند که در رتبه بندی تست خمش نیز توانسته رتبه خوبی به دست آورد. رویول نوید عملکرد خوب رابط کاربری «waterOS 2.0» مبتنی بر اندروید 10 را برای این گوشی هوشمند جدید داده و ادعا می‌کند که به صورت هوشمندانه‌ای می‌تواند برای نمایشگر دوگانه دستگاه مناسب باشد.

نسخه قوی‌تر فلکس پای 2 با ظرفیت حافظه رم 12 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی به قیمت 1707 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۱ مهر ۱۳۹۹

    دیگه از دسترس ما ایرانیا با این قیمتها خارج شدن گوشی های جدید.

  • esmail hasany
    esmail hasany | ۱ مهر ۱۳۹۹

    اینم مثل ترند اون گوشی ها با فیلمبرداری و نمایشگر سه بعدی نشه
    یه سال و دو سال باشه بعد فراموش شه

  • pooria_mania
    pooria_mania | ۱ مهر ۱۳۹۹

    داره جالب میشه طراحی گوشیا..ولی جالبترش اینه که نمیتونیم تجربشون کنیم...ایشالله اون دنیا? ?

مطالب پیشنهادی