ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا ماه آینده از آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی رونمایی خواهد کرد

ارزانترین عضو خانواده آیفون ۱۲ احتمالا مدلی با نمایشگر ۵.۴ اینچی است که با عنوان آیفون ۱۲ مینی معرفی خواهد شد. اپل در مراسم شهریور ماه خود از هیچ آیفونی رونمایی کرد تا بسیاری از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

ارزانترین عضو خانواده آیفون ۱۲ احتمالا مدلی با نمایشگر ۵.۴ اینچی است که با عنوان آیفون ۱۲ مینی معرفی خواهد شد.

اپل در مراسم شهریور ماه خود از هیچ آیفونی رونمایی کرد تا بسیاری از شایعات و گمانه‌زنی‌ها نقش بر آب شوند. با این حال انتظار می‌رود ماه آینده شاهد خودنمایی این سری باشیم. البته هنوز افشاگران و رسانه‌‌ها درباره تعداد مدل‌های سری ۱۲ به توافق نرسیده‌اند و در حالی که برخی از ۳ مدل آیفون ۱۲ سخن به میان‌آورده‌اند برخی دیگر از تصمیم اپل برای معرفی ۴ مدل می‌گویند. ساعاتی قبل یکی از افشاگران با نام کاربری L0verodream در توییتر مدعی شد کوچکترین عضو این خانواده مدلی ۵.۴ اینچی است که عنوان آیفون ۱۲ مینی را یدک می‌کشد.

هرچند پنل این مدل ۰.۷ اینچ از آیفون SE 2020 بزرگتر است اما به لطف حاشیه‌های اندک ابعادی کامپکت و خوش دست خواهد داشت. این گوشی ظاهرا بر خلاف آیفون‌‌های ۱۲ پرو و ۱۲ مکس به دوربین دوگانه با ماژول‌های التراواید و واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که هدف از آن کاهش قیمت تا حد ممکن بوده است. پیکربندی حافظه نیز شامل ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این نخستین باری نیست که اپل از پسوند مینی برای محصولاتش استفاده می‌کند و پیش از این شاهد معرفی آیپد مینی، مک مینی و حتی آیپاد مینی هم بوده‌ایم اما اگر صحبت‌‌های این افشاگر درست از آب درآید برای اولین بار این پسوند به آیفون باز خواهد شد.

اپل جدای از مدل مذکور احتمالا از ۳ مدل دیگر نیز رونمایی خواهد کرد شامل ۲ مدل پرو و مدلی معمولی می‌شود. آیفون‌ ۱۲ نمایشگری ۶.۱ اینچی دارد اما آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس به ترتیب ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز و رنگ ۱۰ بیتی خواهند بود. تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از پنل OLED با ناچ کوچکتر، چیپست ۶ هسته‌ای A14 بیونیک، سازگاری با شبکه 5G و طراحی جدید مشابه آیفون ۴ با لبه های تخت بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی