ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کادیلاک XT4 مدل 2021 با سیستم تشخیص چهره در چین به فروش می‌رسد

کادیلاک کراس‌اوور کوچک و لوکس XT4 را برای بازار چین بروزآوری کرده و آن را با قابلیت‌هایی جدید به فروش خواهد رساند. یکی از قابلیت‌های جالب این خودرو که آن را از رقبا متمایز می‌کند، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

کادیلاک کراس‌اوور کوچک و لوکس XT4 را برای بازار چین بروزآوری کرده و آن را با قابلیت‌هایی جدید به فروش خواهد رساند. یکی از قابلیت‌های جالب این خودرو که آن را از رقبا متمایز می‌کند، سیستم ورود بدون کلید با امکان تشخیص چهره یا همان فیس آی‌دی (Face ID) است.

خودروساز آمریکایی از عبارت «تجربه‌ای ایده‌آل از سیستم ورود بدون کلید» برای توصیف فیس آی‌دی استفاده کرده است. همانطور که قابل حدس است، این قابلیت با شناسایی چهره راننده یا افرادی که وی تعیین کرده، اقدام به قفل‌گشایی درها می‌کند. به گفته کادیلاک فیس آی‌دی در روز و شب، فضای داخلی یا محیط‌های باز و همچنین شرایط بد جوی توانایی تشخیص چهره را دارد.

وظیفه تشخیص چهره در کادیلاک XT4 2021 به ماژول دوربین دوگانه مجهز به تکنولوژی اینفرارد و فلش سپرده شده است. هنگام نزدیک شدن راننده به خودرو، نمایشگر لمسی با کیفیت موجود روی ستون B به طور خودکار  فعال می‌شود. این کار از طریق ارتباط بلوتوث با تلفن همراه راننده انجام می‌پذیرد. در گام بعدی دوربین اختصاصی چهره راننده را اسکن نموده و در صورت احراز هویت درها باز می‌کند. پس از این مرحله راننده می‌تواند به وسیله دکمه استارت، موتور خودرو را روشن کند.

در کنار فیس آی‌دی، سیستم امنیتی کادیلاک XT4 امکان احراز هویت با حسگر انگشت و یا رمز عبور را نیز داراست. سیستم مذکور از یک مدیر (ادمین) و 7 کاربر پشتیبانی نموده و با پرداخت 10 هزار یوان (معادل 1,480 دلار) قابل سفارش است.

مدل 2021 از کادیلاک XT4 به سیستم اینفوتینمنت جدید و اختصاصی CUE هم مجهز شده است. این سیستم از اپل کارپلی بی‌سیم، فرمان‌های صوتی هوشمند بایدو (Baidu)، نقشه بایدو و چند قابلیت پیشرفته دیگر سود می‌برد.

فروش کادیلاک XT4 مدل 2021 از چندی پیش در چین آغاز شده؛ قیمت این خودرو بین 259,700 الی 391,700 یوان متغیر است که با نرخ روز ارز معادل 38,370 و 57,870 دلار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱ مهر ۱۳۹۹

    آرزوم اینه ک کادیلاک برگرده ب گذشته خودش. با یک سدان نسبتا لوکس و بسیار کامفورت. گور بابای رکورد نوربرگ رینگ و ۴۰۰ متر. ابعاد گنده و اسراف در فضا. تعلیقی به نرمی خامه عسل! و مبلمانی مثل دنبه! موتور وی ۸ دور پایین. چرخهای داخل گلگیر و ...
    گمونم موفقیت و تمایزش اینجاس نه دنباله روی ترفندهای چینی

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱ مهر ۱۳۹۹

    کادیلاک هم میدونه بهترین بازار برای فروش چینه و باید پیشرفته هم باشه برای چینی ها ،،، خیلی خوبه اینطوری برند کادیلاک نجات پیدا میکنه چون در آمریکا و جاهای دیگه داره ورشکست میشه

مطالب پیشنهادی