ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیف پول آپ
نرم افزار و اپلیکیشن

کیف پول آپ؛ سرویسی که می‌تواند جایگزین کیف پول واقعی‌تان شود

به لطف اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت این روزها سرعت تراکنش‌های بانکی آنقدر بالا رفته که انجام کارها به چند «دقیقه» هم نمی‌رسد. ولی آیا هنوز راه آنقدر هموار شده که بتوانیم کارهای روزمره‌ای مثل پرداخت قبوض ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

به لطف اپلیکیشن‌های خدمات پرداخت این روزها سرعت تراکنش‌های بانکی آنقدر بالا رفته که انجام کارها به چند «دقیقه» هم نمی‌رسد. ولی آیا هنوز راه آنقدر هموار شده که بتوانیم کارهای روزمره‌ای مثل پرداخت قبوض و خرید فروشگاهی و انتقال پول را در چند «ثانیه» انجام بدهیم؟

اگر بخواهید خودتان را درگیر دریافت رمز دوم پویا و وارد کردن شماره کارت و تأیید تراکنش و ... کنید، بعید است. اما اگر کیف پولی داشته باشید که برای تراکنش نیازی به رمز دوم پویا و اطلاعات کارت نداشته باشد احتمالا بتوانید سرعت تراکنش در حد ثانیه را تجربه کنید، و این دقیقا همان کاریست که «کیف پول آپ» برایتان انجام می‌دهد.

در این مقاله می‌خواهیم با این ویژگی اپلیکیشن آپ بیشتر آشنا شویم. پس تا پایان همراهمان باشید.

کیف پول آپ؛ جایگزین کیف پول واقعی و کارت بانکی

کیف پول آپ

اگر از اپلیکیشن آپ استفاده کرده باشید، حتما با خدمات مختلفش آشنا هستید. از کارت به کارت و سفارش غذا و خرید بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس گرفته تا رزرو اتاق و هتل، پرداخت عوارضی آزادراه، خرید بیمه‌نامه، خرید شارژ و بسته اینترنتی و ... همه در این اپلیکیشن خدمات پرداخت محبوب به آسانی انجام می‌شوند.

اما چه می‌شود اگر برای انجام هر کدام از این کارها، نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز پویا و ... نداشته باشید؟ اینجاست که «کیف پول» آپ به کارتان می‌آید. با ساخت یک کیف پول امن و مجازی در آپ، اپلیکیشن کارتان را برای دسترسی به خدماتش راحت می‌کند. در واقع با تکیه بر این کیف پول، مبلغ خرید از کیف پولتان کم می‌شود و نیازی به وارد کردن CVV و رمز پویا و ... ندارید.

کیف پول آپ چه جاهایی کاربرد دارد؟

این قابلیت در اصل برای راحت‌تر شدن تراکنش‌ها در خود آپ طراحی شده. اگر بخواهید برای کسی پول واریز کنید و طرف مقابلتان آپ داشته باشد، می‌توانید پول را مستقیما و در لحظه به کیف پول او بفرستید. برای انتقال پول به کارت بانکی دلخواه هم این ویژگی کاربردی ظاهر می‌شود.

پرداخت آسان با کیف پول شامل تمام خدمات اپلیکیشن آپ هم می‌شود. دیگر برای خرید بسته اینترنتی و شارژ اعتباری و ... دغدغه این را ندارید که باید برای هر تراکنش هر بار اطلاعات بانکی را وارد کنید. پول شما در کیف پول مجازی آپ به صورت امن ذخیره شده و در جاهای مختلف قابل استفاده است.

پرداخت‌های اسنپ و اسنپ‌فود را هم می‌توانید با کیف پول آپ انجام بدهید. حتی در پرداخت‌های درون فروشگاهی هم کیف پول آپ کاربرد دارد. با کیف پول آپ به راحتی می‌توانید در هزاران فروشگاهی که کارتخوان آپ یا استیکر نشان پرداخت دارند خرید کنید.

در مجموع فواید استفاده از این کیف پول آنقدر زیادند که اگر از کاربران همیشگی آپ باشید، حتما آن را قابلیت مفیدی خواهید یافت. البته رابط کاربری این بخش هنوز جای کار دارد که امیدواریم به مرور زمان و با آپدیت‌های بعدی شاهد ارتقاء و بهبود آن‌ باشیم.

شما در مورد کیف پول آپ چه نظری دارید؟ آیا تا حالا از آن استفاده کرده‌اید؟ با ما در میان بگذارید.

آپ - آسان پرداخت

آپ - آسان پرداخت

سازنده: آپ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AliKratos
    AliKratos | ۵ مهر ۱۳۹۹

    از حسابم پول برداشته بودن رفتم پلیس فتا گفتن از آپ و اینجور برنامه ها استفاده نکنید و پولتون قابل برگشت نیست فقط از برنامه هایی که خود بانک ها ارائه میدن استفاده کنید

  • iMori
    iMori | ۱ مهر ۱۳۹۹

    برای چی نسخه کامپیوتر برای تبلت های ویندوزی نداره که بشه با کروم انجام داد ؟ من وقتی میزنم میگه صفحه رو بچرخونید!!! مگه همه فقط با گوشی کار میکنن ؟!!! خیلی پشتیبانی شون ضعیفه !!!

مطالب پیشنهادی