ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و رندری جدید از پیکسل ۵ منتشر شد

یک وب‌سایت آلمانی جدیدترین رندر پیکسل ۵ و مشخصات کامل آن را به فاصله یک هفته از رونمایی این موبایل منتشر کرد. بر اساس گزارش وب سایت WinFuture، پیکسل ۵ احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 765G ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

یک وب‌سایت آلمانی جدیدترین رندر پیکسل ۵ و مشخصات کامل آن را به فاصله یک هفته از رونمایی این موبایل منتشر کرد.

بر اساس گزارش وب سایت WinFuture، پیکسل ۵ احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 765G مجهز به مودم X52 برخوردار است که پشتیبانی از شبکه 5G را برای گوشی جدید گوگل به ارمغان می‌آورد. البته آنطور که این سایت گزارش می‌کند، پیکسل ۵ تنها از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که نسبت به امواج میلیمتری سرعت کمتری دارند.

پیکسل ۵ احتمالاً نمایشگر ۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت که نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ را به ارمغان آورده و از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. گوشه سمت چپ نمایشگر همانند پیکسل 4A حفره دوربین سلفی تعبیه شده است. ظاهراً گوگل حاشیه پایینی نمایشگر را حذف کرده تا اطراف صفحه‌نمایش یکدست‌تر شود.

از دیگر نکات قابل توجه این تصویر می‌توان به نبود سنسورهای مربوط به ژست‌های حرکتی اشاره کرد که یکی از ویژگی‌های اصلی پیکسل ۴ بود. علاوه بر این خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیست و گوگل ظاهراً قصد دارد پیکسل ۵ را به حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشت مجهز کند. البته به دلیل اینکه وب سایت آلمانی تصویری از پنل پشتی این محصول منتشر نکرده نمی‌توان این مورد را قطعی دانست.

در ادامه گزارش آمده که پیکسل ۵ از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، گواهی IP68 و باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

موبایل مورد بحث احتمالاً دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، اندازه پیکسل ۱.۴ میکرون و لرزشگیر تصویر اپتیکال و الکترونیکی خواهد داشت. حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۰۷ درجه نیز کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارد.

گوگل از پیکسل ۵، پیکسل 5G 4A و چندین محصول دیگر در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی