ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ال‌جی از گوشی‌های میان‌رده K42 ،K52 و K62 رونمایی کرد

ال جی با معرفی K42 ،K62 و K52، سه مدل دیگر به سری K اضافه کرد. هر سه این مدل‌ها از صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. البته به ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۲۴

ال جی با معرفی K42 ،K62 و K52، سه مدل دیگر به سری K اضافه کرد. هر سه این مدل‌ها از صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. البته به نظر می‌رسد که مقاوم هم هستند. گوشی‌های مذکور از ماه اکتبر (اواسط مهر) در اروپا در دسترس خواهند بود. سپس ال جی آن‌ها را در بازارهای کلیدی آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه می‌کند.

ال جی K62

مدل K6 برادر بزرگ‌تر دو گوشی دیگر است. صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر ۲۰ به ۹، نمای اصلی گوشی را تشکیل می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید (۱۱۵ درجه) و دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق، مجموعه چهارگانه دوربین را تشکیل می‌دهند. قابلیت AI Cam تنظیمات بهینه دوربین برای صحنه و موضوع عکاسی را به کاربر پیشنهاد می‌کند.

دوربین سلفی ۲۸ مگاپیکسلی که فقط در مدل K62 به کار رفته داخل حفره صفحه‌نمایش قرار گرفته است. همچنین این مدل دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت است که به کمک کارت میکرو اس‌دی ارتقا می‌یابد.

ال جی K62 از پردازنده‌ای نامشخص (سی‌پی‌یو ۸ هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی) با حافظه رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند. گوشی با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و یک دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در کنار دستگاه قرار گرفته است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز کنار دستگاه جا خوش کرده است.

سه گوشی جدید سری K هشت دسته از آزمایش‌های MIL-STD-810G را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند: دمای بالا و پایین، شوک دمایی، لرزش، ضربه و رطوبت. این نتایج باعث نمی‌شود که این گوشی‌های کاملا مقاوم باشند؛ چون از نظر افتادن از ارتفاع و نفوذ آب آزمایش نشده‌اند.

ال جی K6 مانند دو مدل دیگر دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

ال جی K52

مدل K52 تقریبا همان نسخه قوی‌تر است که فقط دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی شده است. البته ظرفیت ذخیره‌سازی نیز به نصف کاهش یافته و به ۶۴ گیگابایت رسیده است؛ اما شما همچنان یک درگاه میکرو اس‌دی و ۴ گیگابایت حافظه رم دارید. باقی موارد در این با K62 یکسان است.

هردو گوشی K62 و K52 با داشتن قاب مات، در برابر جذب اثر انگشت مقاوم هستند. ال جی K52 در رنگ‌های سفید، قرمز و آبی در دسترس خواهد بود.

ال جی K42

ال جی K42 با دو برادر تفاوت‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال، صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی این گوشی فقط +720p رزولوشن دارد و فرکانس پردازنده مرکزی آن به ۲ گیگاهرتز کاهش یافته است. همچنین دوربین اصلی گوشی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی از نوع ۸ مگاپیکسلی است. باقی موارد گوشی با دو نسخه دیگر یکسان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Milad
    Milad | ۲ مهر ۱۳۹۹

    الجی برگشت?

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲ مهر ۱۳۹۹

    خیلی عالی هست . عاشق گوشی های ال جی هستم .

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲ مهر ۱۳۹۹

    باتری 400 میلی آمپری؟
    20 سال رفتیم عقب :)

  • Elyas
    Elyas | ۲ مهر ۱۳۹۹

    از k62 خوشمان امد

مطالب پیشنهادی