ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید 11 با قابلیت‌های امنیتی و کاربردی جدید برای اندروید TV منتشر شد

گوگل اندروید 11 را با قابلیت‌هایی نظیر بهبود عملکرد سیستم عامل،  بهینه‌سازی حریم خصوصی و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای اندروید TV منتشر کرد. بعد از انتشار سیستم عامل اندروید 11 روی موبایل، اکنون گوگل نسخه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

گوگل اندروید 11 را با قابلیت‌هایی نظیر بهبود عملکرد سیستم عامل،  بهینه‌سازی حریم خصوصی و انبوهی از ویژگی‌های جدید برای اندروید TV منتشر کرد.

بعد از انتشار سیستم عامل اندروید 11 روی موبایل، اکنون گوگل نسخه به روز رسانی شده سیستم عامل خود را به تلویزیون آورده تا کاربران اندرویدی بتوانند از آخرین امکانات نسخه جدید استفاده کنند. کاربران تلویزیون‌های اندرویدی با دریافت نسخه جدید، ضمن دسترسی به ویژگی‌‌های جدید، شاهد بهبود عملکرد دستگاه و افزایش ایمنی و سرعت آن باشند. نسخه جدید می‌تواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

در میان این بهبودها ، می‌توان به بهینه‌ سازی مدیریت حافظه، ایجاد مجوزهای یکبار مصرف و پشتیبانی از قابلیت «Auto Low Latency Mode» برای اجرای خودکار تنظیمات گیمینگ و دیکود محتوای ویدیویی با تأخیر کم اشاره کرد. با توجه به اینکه بازی به یکی از قسمت‌های اصلی صنعت سرگرمی تبدیل شده است، پشتیبانی گسترده‌تری از گیم پد برای اندروید TV در نظر گرفته شده است.

همچنین در نسخه بروزرسانی شده، حالت بوت خاموش یا «silent boot» برای به روزرسانی‌های سیستم در کنار اعلان‌های عدم فعالیت و امکان سفارشی سازی برخی کلیدها اضافه شده است. تمامی این ویژگی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تجربه کاربری بهتری در کار کردن با تلویزیون‌های اندرویدی داشته باشند.

یکی دیگر از قابلیت‌ها که بیشتر روی توسعه‌دهندگان متمرکز است حالت «test harness» نام دارد که در کنار شبیه‌ساز اندروید TV امکان تست سریع و بدون دردسر اپ‌ها را به توسعه دهندگان می‌دهد. بدین ترتیب سرعت توسعه و انتشار اپلیکیشن‌های مختص تلویزیون بهبود پیدا کرده و دامنه کاربرد آن بیشتر خواهد شد.

نسخه سیستم عامل اندروید 11 از امروز توسط گوگل منتشر شده و گوگل وعده داده با همکاری تولیدکنندگان طی ماه‌های پیش رو امکان دریافت آنرا برای کاربران اندروید TV فراهم سازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی