ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بوز از ایرباد Sleepbuds II با قیمت ۲۵۰ دلار رونمایی کرد

کمپانی بوز که سال گذشته از توقف تولید ایرباد Sleepbuds به خاطر نقص در باتری خبر داده بود، از مدل جدید این محصول رونمایی کرد. Sleepbuds II همانند نسل قبل با پوشاندن اصوات مزاحم خواب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

کمپانی بوز که سال گذشته از توقف تولید ایرباد Sleepbuds به خاطر نقص در باتری خبر داده بود، از مدل جدید این محصول رونمایی کرد. Sleepbuds II همانند نسل قبل با پوشاندن اصوات مزاحم خواب شبانه آرامی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ایرباد Sleepbuds II بسیار سبک طراحی شده و به لطف بهره مندی از سر گوشی‌های جدید با کمترین درز درون گوش جای می‌گیرد. این محصول حین خواب شبانه با پخش ۳۵ فایل صوتی نویزهای مختلف از جمله صدای همسایه‌ها، اتومبیل‌ها، حیوانات و غیره را «پوشانده و جایگزین» می‌کند.

بوز برای ساخت این محصول تحقیقات گسترده‌ای انجام داده و از مهندسی پیشرفته آن خبر داده است. «Steve Romine» رییس بخش سلامت بوز می‌گوید: «Sleepbuds II از فناوری پیشرفته پوشاندن صدای بوز استفاده می‌کند، چرا که پوشاندن صدا (نه حذف آن) برای خواب بهتر است.»

اپلیکیشن Bose Sleep دارای ۱۴ فایل صوتی است که فرکانس صداهایی مثل راه رفتن، خر و پف و صدای موتور اتومبیل‌ها را می‌پوشانند. این اپ همچنین ۱۵ فایل از صداهای طبیعت دارد که ذهن کاربر را آرام کرده و سطح استرس را پیش از خواب کاهش می‌دهند. گوشی‌ها به خاطر ارتفاع کمی که دارند حین قرار گیری سر روی بالش به گوش‌ها فشار وارد نمی‌کنند و به گفته بوز پوشش «ضد اصطکاک» آن‌ها مانع از ایجاد صدا پس از برخورد با لحاف می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف نسل قبل این محصول باتری بود. بوز می‌گوید در Sleepbuds II از باتری نیکل-هیدرید فلز (NiMH) جدیدی استفاده کرده که تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد. با استفاده از کیس به شارژدهی این محصول ۳۰ ساعت دیگر اضافه می‌شود. این ایرباد از گواهی IPX4 برخوردار بوده و حداکثر ۱۰ فایل صوتی از اپ Sleep را می‌توان روی آن ذخیره کرد.

ایرباد Sleepbuds II از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و از تاریخ ۶ اکتبر (۱۵ مهر) با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی