ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تاریخ احتمالی معرفی و عرضه سری آیفون ۱۲ مشخص شد

طبق اطلاعات جدید، اپل رویداد مهم بعدی خود برای رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در تاریخ ۲۲ مهر ماه برگزار می‌کند. در حالی که برخی انتظار داشتند اپل در مراسم قبلی خود به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

طبق اطلاعات جدید، اپل رویداد مهم بعدی خود برای رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را در تاریخ ۲۲ مهر ماه برگزار می‌کند.

در حالی که برخی انتظار داشتند اپل در مراسم قبلی خود به نام «Time Flies» از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند، چنین اتفاقی رخ نداد و ظاهرا طبق اطلاعات جدید در همین ماه شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود. این اطلاعات توسط فردی که خود را یکی از کارکنان اپراتوری در هلند معرفی کرده، منتشر شده است.

طبق گفته این فرد، گوشی‌های جدید اپل در تاریخ ۲۲ مهر ماه معرفی شده و از ۲۵ مهر ماه یعنی اولین جمعه پس از معرفی امکان پیش خرید آن برای کاربران فراهم می‌شود. در حالی که چندان نمی‌توان به این گفته اطمینان کرد، آدرس آی‌پی فرستنده پیام در محدوده کنترل شده توسط این اپراتور قرار دارد.

علاوه بر این موضوع، یک اپراتور دیگر در اروپا خود را برای رونمایی از محصولات جدید اپل آماده می‌کند. در یک ارائه داخلی برای اپراتور «BT» و «EE»، مدیرعامل این کمپانی از معرفی آیفون 5G در روزهای آینده خبر می‌دهد. «مارک آلرا» به کارکنان گفته:

«ما تنها چند روز با معرفی محصول بزرگ بعدی اپل یعنی آیفون 5G فاصله داریم که باعث تقویت بازار 5G می‌شود. تیم‌ها در تمام بخش‌ها برای این موضوع و تبدیل شدن به بهترین شریک اپل در اروپا آماده شده‌اند.»

در طی این ارائه، «ادی کیو» که به عنوان نایب رئیس ارشد بخش خدمات و نرم‌افزار اینترنت در اپل مشغول به فعالیت است، ظاهر شده و به «EE» به عنوان اولین اپراتور برای ارائه طرح‌های گوشی هوشمند همراه با چندین سرویس اپل تبریک می‌گوید. انتظار نمی‌رود منظور کیو آیفون 5G باشد.

انتظار می‌رود اپل در هفته‌های آینده از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کند که شامل ۴ گوشی می‌شود. در این میان شاهد معرفی آیفون ۱۲ یا ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی و گوشی‌های آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۷ اینچی خواهیم بود. اپل برای اولین بار برای تمام این محصولات از پنل OLED استفاده خواهد کرد.

این گوشی‌های هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند که البته به نظر می‌رسد تنها برخی از آن‌ها قادر به پشتیبانی از امواج میلی‌متری باشند. اپل این محصولات خود را به چیپست A14 Bionic مورد استفاده در آیپد ایر ۴ مجهز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی