ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندازه بند Solo Loop برای کاربران اپل واچ دردسرساز شد

اپل همزمان با معرفی اپل واچ سری ۶ از بند جدیدی به نام «Solo Loop» رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد این بند برای کاربران اپل واچ دردساز شده و در صورت سفارش سایز اشتباه، باید کل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

اپل همزمان با معرفی اپل واچ سری ۶ از بند جدیدی به نام «Solo Loop» رونمایی کرد. حالا به نظر می‌رسد این بند برای کاربران اپل واچ دردساز شده و در صورت سفارش سایز اشتباه، باید کل دستگاه را به اپل برگردانند.

بندهای Solo Loop در ۹ اندازه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و اپل برای انتخاب نمونه مناسب، یک نمودار قابل چاپ برای اندازه‌ آن‌ها ارائه داده که البته به گفته چندین کاربر توییتر، به صورت کامل قابل اعتماد نیستند. موضوع زمانی بدتر می‌شود که بدانید برای تعویض بند باید چندین ماه منتظر بمانید.

به علت اینکه امکان تنظیم این بند وجود ندارد، باید حتما سایز مناسب را سفارش دهید. در صورتی که سایز سفارش داده شده مناسب دست شما نباشد، باید کل دستگاه را به اپل تحویل دهید تا این کمپانی بند آن را تعویض کند که اگرچه شاید در نگاه اول مشکلی در این میان وجود نداشته باشد، اما برای تحویل دوباره ساعت خود باید تا ماه اکتبر یا نوامبر صبر کنید.

برخی کاربران توانسته‌اند به اندازه‌های مختلف این بند در فروشگاه‌های اپل دست پیدا کنند، با این حال شاید تمام فروشگاه‌ها حاضر به تعویض بند این ساعت هوشمند نباشند. علاوه بر این موضوع، به علت شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ فاصله اجتماعی، حضور در یک فروشگاه مشکلات مخصوص به خود را دارد، بنابراین شاید این غول دنیای فناوری زمان مناسبی را برای معرفی بند جدید خود درنظر نگرفته است.

بند Solo Loop علاوه بر اپل واچ سری ۶، برای اپل واچ SE نیز قابل سفارش است. طبق گزارش‌‌ها نسخه سیلیکونی این بند نسبت به بندهای کلاسیک اسپرت ضخامت کمتری داشته و راحتی آن نیز کمتر است. مدل Braided این بند جدید با قیمت ۹۹ دلار کشش مناسبی دارد و به همین علت راحت‌تر می‌توان از آن استفاده کرد، با این حال هنوز نمی‌توان درباره عمر آن اظهارنظر دقیقی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲ مهر ۱۳۹۹

    یعنی بک تعمیرکار پیدا نمیشه بتونه بند عوض کنه؟
    حالا اینهمه نوشتی یک کلمه توضیح درست میدادی مشکلش چیه و چرا؟

مطالب پیشنهادی