ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید لپ‌تاپ‌های HP با پردازنده تایگرلیک و بدنه بازیافتی معرفی شدند

اچ‌ پی از جدیدترین نسل از لپ‌ تاپ‌‌های پاویلیون ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی خود که از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و گرافیک Iris XE بهره می‌برند، رونمایی کرد. لپ‌ تاپ‌‌های مذکور اولین نمونه‌های شرکت ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

اچ‌ پی از جدیدترین نسل از لپ‌ تاپ‌‌های پاویلیون ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی خود که از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و گرافیک Iris XE بهره می‌برند، رونمایی کرد.

لپ‌ تاپ‌‌های مذکور اولین نمونه‌های شرکت هستند که در ساخت آن‌‌ها پلاستیک بازیافتی اقیانوس‌ها (به استثنای محفظه بلندگوها) استفاده شده است.
اکنون تمامی مدل‌ها دارای یک شاسی فلزی سه‌بعدی یکپارچه‌ها هستند که باعث حذف خطوط محل اتصال قطعات شده و ظاهر شکیل‌تری به دستگاه می‌دهد.

همچنین اچ‌پی حاشیه‌های صفحه‌نمایش را کاهش داده است. با این کار، نسبت بدنه به صفحه‌نمایش نسخه ۱۵ اینچی پاویلیون به ۸۶ درصد رسیده و اندازه دستگاه را کوچک‌تر کرده است. طراحی جدید خنک‌کننده و فن باعث افزایش ۲۷ درصدی جریان هوا و کاهش ۱۶ درصدی صدا شده است.


اچ‌ پی قول عمر دستگاه پس از هربار شارژ تقریبا ۸.۵ ساعت است و اعلام کرده که فقط در ۴۵ دقیقه ۵۰ درصد از حجم باتری شارژ می‌شود. اگر به عملکردی بیش از توان گرافیک‌های XE نیاز داشتید، مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی پاویلیون با گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 نیز در دسترس هستند. همچنین اگر پردازنده AMD را به اینتل ترجیح می‌دهید، می‌توانید تنها مدل پاویلیون ۱۵ را با پردازنده‌ سری رایزن ۴۰۰۰ سفارش دهید.
دیگر مشخصات شامل طراحی حافظه دو کاناله، اتصال وای‌فای ۶، حافظه Optane، حافظه SSD حداکثر تا ۱ ترابایت و درگاه USB-C با امکان انتقال داده و شارژ هستند. مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی نیز درگاه کارت SD دارند.


پاویلیون ۱۳ با صفحه‌نمایش 1080p یا 4K اولترا اچ‌دی همراه است و قیمت آن از ۶۸۰ دلار آغاز می‌شود. در حالی که مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی دارای پنل‌های 720p و 1080p هستند و قیمت‌شان به ترتیب از ۵۸۰ و ۶۰۰ دلار شروع می‌شود. انتظار می‌رود که فروش تمام مدل‌های از ماه آینده میلادی در HP.com آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی