ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مادیران نماینده انحصاری گوشی‌های ال جی در ایران شد

مادیران اعلام می‌کند که این شرکت اقدام به واردات و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل با برند LG در ایران کرده است. روابط عمومی مادیران گزارش می‌دهد که شرکت صنایع الکترونیک مادیران با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷

مادیران اعلام می‌کند که این شرکت اقدام به واردات و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل با برند LG در ایران کرده است.

روابط عمومی مادیران گزارش می‌دهد که شرکت صنایع الکترونیک مادیران با تمرکز بر محصولات الکترونیکی تحت گروه بزرگ مادیران شروع به فعالیت کرده است و محصولات این شرکت شامل انواع تلویزیون با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال و مانیتور های ال جی و ایکس ویژن می شود. این شرکت جهت توسعه سبد محصولات الکترونیکی و ارائه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان ایرانی اقدام به واردات و گارانتی گوشی های موبایل با برند LG کرده است.

«امیرحسین مرتضائیان» مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک مادیران، در خصوص این همکاری گفت: «ما در شرکت صنایع الکترونیک بر تولید و توسعه محصولات الکترونیکی گروه مادیران تمرکز می‌کنیم و در حالی که همواره در تلاش برای ارتقا و پیشرفت در تولید تلویزیون هستیم، گسترش تنوع محصولات را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم. همکاری جدید ما برای فروش و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل LG، گامی مهم در این راستا به شمار می‌آید و تلاش می‎کنیم در آینده با رفع موانع، این محصول را در ایران تولید کنیم.»

در سال‌های اخیر و با خروج رسمی شرکت‌های خارجی از ایران و محدودیت های وضع شده جهت مبارزه با قاچاق گوشی، خرید این محصول با گارانتی معتبر و رجیستری آن، به عنوان دغدغه‌ای برای مصرف کنندگان ایرانی به شمار می‌رود، مادیران با عرضه گوشی های موبایل ال جی به صورت قانونی و با ارائه گارانتی معتبر و خوشنام در بازار ایران، سعی در رفع نیاز مشتریان در بازار این محصول را دارد.

شرکت ال جی پس از همکاری موفق قبلی خود با مادیران جهت تولید، عرضه و گارانتی گروه محصولات مانیتور، اکنون از شروع این همکاری ابراز خوشحالی کرده و پیش‌بینی می‌کند که موبایل نیز همانند سایر محصولات این شرکت بتواند با همکاری مادیران در بازار ایران موفق ظاهر شود.

پیرو توافق انجام شده، به روز ترین گوشی های موبایل محصول سال 2020 و 2021 شرکت ال جی همزمان با سایر کشورهای دنیا، با گارانتی مادیران، در ایران عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mohammad98
    mohammad98 | ۲ مهر ۱۳۹۹

    خب فقط ال جی موبایل برگشته...
    کاش میگفتید که ال جی از لحاظ فروش گوشی چه رده ای داره توی دنیا...
    از نظر من ال جی فقط به یه دلیل این همکاری رو میکنه که یکم فروشش رو توی بازار جهانی بالا ببره...
    چون ال جی موبایل یا ال جی دیسپلی یا ال‌جی هر کوفت دیگه ای زیر نظر یه مجوعه کار میکنن، چطور برا تلویزیون یا یخچال و غیره تحریم کردن ولی موبایل مشکل نداره...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی