ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار معرفی شدند

گوشی‌های نوکیا ۲.۴ و نوکیا مشخصات، صفحه‌نمایش و دوربین‌های بهتری نسبت به سایر مدل‌های کمتر از ۲۰۰ دلار این شرکت دارند. نوکیا ۲.۴ که ارزان‌ترین گوشی محسوب می‌شود از پردازنده مدیاتک هلیو P22 با دو ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

گوشی‌های نوکیا ۲.۴ و نوکیا مشخصات، صفحه‌نمایش و دوربین‌های بهتری نسبت به سایر مدل‌های کمتر از ۲۰۰ دلار این شرکت دارند.

نوکیا ۲.۴ که ارزان‌ترین گوشی محسوب می‌شود از پردازنده مدیاتک هلیو P22 با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و از درگاه MicroSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. این گوشی صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد که در رزولوشن 720p محدود شده است.

دوربین سلفی درون یک ناچ قطره‌ای بالای صفحه‌نمایش گرفته و در پشت دستگاه، یک دوربین دوگانه وظیفه ثبت تصاویر و فیلم‌ها را بر عهده دارد؛ همچنین حسگر اثر انگشت نیز در این قسمت قرار گرفته است و از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز در این دستگاه استفاده شده است. باتری دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که تا دو روز با یک بار شارژ دوام می‌آورد. 

مشخصات مدل گران‌تر یعنی ۳.۴، تفاوت فاحشی با نوکیا ۲.۴ ندارد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. درگاه USB-C وظیفه شارژ و انتقال اطلاعات دستگاه را بر عهده دارد و در کنار حسگر اثر انگشتی که در پنل جای گرفته، از فیس آنلاک نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی نوکیا ۳.۴ هنوز هم از رزولوشن 720p برخوردار است. دوربین سه گانه درپنلی پشتی همراه با دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش صفحه‌نمایش، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی از نوع ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین دوم از نوع اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و دوربین سوم نیز از نوع ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. ظرفیت باتری این گوشی از مدل ۲.۴ کمتر بوده و ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

نوکیا اعلام کرده که قرار است یک هدفون کاملا بی‌سیم به نام پاور ایربادز (Power earbuds) با قیمت ۹۹ دلار عرضه کند. به گفته نوکیا، این هدفون ۱۵۰ ساعت زمان پخش را با یک‌ بار شارژ ارائه می‌دهد. هدفون جدید دارای تاییدیه IPX7 دارد و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب غوطه‌ور شود؛ پس می‌توان گفت که در برابر باران و عرق کاملا مقاوم است.

گوشی‌های نوکیا ۲.۴ و نوکیا ۳.۴ به ترتیب با قیمت‌های ۱۳۹ و ۱۷۹ دلار به دست کاربران می‌رسند. پیش فروش نوکیا ۲.۴ از امروز آغاز می‌شود و این در حالی است که نوکیا ۳.۴ و هدفون پاور ایربادز در آینده عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۳ مهر ۱۳۹۹

    ????

مطالب پیشنهادی