ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

هیوندای سوناتا N Line با چهره اسپرت‌ و موتور قدرتمند معرفی شد

مدت‌ها بود که زمزمه‌هایی مبنی بر ارائه نسخه N Line از نسل کنونی سوناتا به گوش می‌رسید. حال این زمزمه‌ها رنگ واقعیت به خود گرفته و خودروساز کره‌ای رسما از سوناتا N Line پرده‌برداری کرده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

مدت‌ها بود که زمزمه‌هایی مبنی بر ارائه نسخه N Line از نسل کنونی سوناتا به گوش می‌رسید. حال این زمزمه‌ها رنگ واقعیت به خود گرفته و خودروساز کره‌ای رسما از سوناتا N Line پرده‌برداری کرده است.

همانگونه که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، نسخه‌های N Line از محصولات هیوندای در مقایسه با مدل‌های استاندارد طراحی اسپرت‌تر و خشن‌تری دارند، همچنین سیستم تعلیق آنها سفت‌تر بوده و می‌توانند با موتوری قدرتمندتر هیجان بیشتری به راننده خود تزریق کنند.

هیوندای سوناتا N Line هم اگر چه از این قاعده پیروی می‌کند، اما دامنه تغییرات ظاهری آن بسیار محدود احساس می‌شود. با دقت بیشتر در نمای روبروی این نسخه، می‌توان به مواردی مثل چلوپنجره اختصاصی با نشان N Line و ورودی‌های هوای متفاوت در دو گوشه‌های سپر پی برد.

در نمای جانبی رکاب‌ها و رینگ‌های 19 اینچی جدید سوناتای N Line را از نسخه استاندارد متمایز می‌کنند. وجوه تمایز این نسخه در نمای عقب عبارتند از دو خروجی اگزوز دوگانه، دیفیوزر و اسپویلر کوچکی که مابین چراغ‌ها تعبیه شده است.

در داخل کابین طراحان هیوندای از اجزای کرومی و پوشش عمدتا تیره‌رنگ برای بخش‌های مختلف استفاده کرده‌اند که این امر در کنار دوخت قرمز صندلی‌ها، فرمان و رودری‌ها کنتراست جالبی را پدید آورده است. صندلی‌های سوناتا N Line از نوع اسپرت بوده و نشان N را روی خود دارند.

در حال حاضر اطلاعاتی از پیشرانه سوناتا N Line منتشر نشده، اما هیوندای سال گذشته و در نمایشگاه خودروی نیویورک تایید کرده بود که این مدل نیروی خود را از نسخه تقویت شده موتور 2.5 لیتری توربوشارژ دریافت خواهد کرد. این موتور در حالت استاندارد حدود 275 اسب بخار قدرت دارد، اما بر اساس برخی گزارش‌ها خروجی آن در سوناتا N Line نزدیک به 290 اسب بخار خواهد بود.

به گفته سانگ‌یوپ لی (SangYup Lee) مدیر مرکز طراحی هیوندای سوناتا N Line 2021 افرادی را که خواهان سدانی با ظاهر اسپرت هستند را هدف گرفته و مشتریان بیشتری را جذب کمپانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farhot
    farhot | ۳ مهر ۱۳۹۹

    ما لیاقت اینو نداریم، ما عاشق صف بستن واسه پرایدیم ...

    • zitanix
      zitanix | ۴ مهر ۱۳۹۹

      خلایق هرچه لایق

مطالب پیشنهادی