ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک منتسب به گلکسی S21 پلاس از سخت‌افزار قدرتمند خبر می‌دهد

سامسونگ «گلکسی S21 پلاس» احتمالا با باتری 4660 میلی آمپر ساعتی رونمایی خواهد شد که از نسخه فعلی پر ظرفیت‌تر است. از سوی دیگر اطلاعات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ نیز خبر از رونمایی دستگاه با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سامسونگ «گلکسی S21 پلاس» احتمالا با باتری 4660 میلی آمپر ساعتی رونمایی خواهد شد که از نسخه فعلی پر ظرفیت‌تر است. از سوی دیگر اطلاعات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ نیز خبر از رونمایی دستگاه با چیپست جدید اگزینوس 2100 می‌دهد.

تاکنون شایعه‌ها و خبرهای مختلفی در مورد عضو میانی خانواده «گلکسی S21» یعنی «21 پلاس» یا هر نامی که سامسونگ ممکن است روی این گوشی هوشمند بگذارد، به اشتراک گذاشته شده است.

وجه اشتراک خبرهای لو رفته، معرفی گلکسی S21 پلاس با ظرفیت باتری بالاتر است. پیشتر گفته شده بود که گلکسی S21 پلاس با باتری 4800 میلی آمپر ساعتی رونمایی خواهد شد. درحالی که گلکسی S20 پلاس از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که ظرفیت آن دقیقا مشابه گلکسی نوت 20 الترا است.

تصویر فاش شده از اطلاعات مربوط به تاییدیه باتری، توسط «Mysmartprice» به اشتراک گذاشته شده و بر اساس آن دستگاه با کد «SM-G996» یا به عبارتی همان «گلکسی S21‌ پلاس» ظرفیتی 4660 میلی آمپرساعتی دارد که از S20 پلاس بیشتر است.

مستندات مربوط به تاییدیه باتری، نشان می‌دهد که گلکسی S21 و S21 الترا نیز از ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهند بود که نسبت به نسل قبل تفاوتی ندارد. انتظار می‌رود گلکسی S21 با نمایشگر با رزولوشن 1080 پیکسل و چیپست جدید رونمایی شود.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از بنچمارک گیک‌بنچ نیز مربوط به دستگاهی با کد SM-G996B است که در اصل نسخه گلوبال گلکسی S21 پلاس است و از چیپست «اگزینوس 2100» بهره می‌برد. به احتمال زیاد، این تراشه جدید با همان فناوری 5 نانومتری ساخته شده که چیپست اپل A14 و چیپست اسنپدراگون 875 نیز با آن تولید می‌شوند.

حداکثر فرکانس چیپست ۲.۱ گیگاهرتز عنوان شده اما چون این اطلاعات مربوط به نسخه‌ای اولیه است نباید چندان روی آن حساب باز کرد. همانطور که در تصویر فوق می‌بینید گلکسی S21 پلاس با ۸ گیگابایت رم همراه شده است.

به نظر می‌رسد این چیپست جدید به همراه فناوری نمایشگر «LPTO» با نرخ بروزرسانی تطبیقی بتواند در سری S21 به صرفه جویی مصرف انرژی کمک شایانی کند. در گلکسی نوت 20 الترا نیز بهره مندی دستگاه به چیپست جدید منجر به افزایش قابل توجه طول عمر باتری شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی