ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تاریخ رونمایی و برخی مشخصات گلکسی F41‌ را اعلام کرد

«گلکسی F41» به نخستین گوشی هوشمند «سری F» سامسونگ به نمایشگری با کیفیت و باتری پر قدرت مجهز خواهد شد. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، سامسونگ برخی از مشخصات گلکسی F41 از جمله نمایشگر سوپر AMOLED ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲

«گلکسی F41» به نخستین گوشی هوشمند «سری F» سامسونگ به نمایشگری با کیفیت و باتری پر قدرت مجهز خواهد شد.

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، سامسونگ برخی از مشخصات گلکسی F41 از جمله نمایشگر سوپر AMOLED و باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی را تایید کرده است. همچنین رونمایی از این موبایل روز پنج شنبه ۱۷ مهرماه (۸ اکتبر) در رویدادی آنلاین ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران خواهد بود.

طراحی و برخی از مشخصات اصلی دستگاه، در صفحه تبلیغاتی مربوط به گلکسیF41 روی وب‌سایت «Flipkart» به اشتراک گذاشته شده است. به نظر می‌رسد در دستگاه‌های سری F سامسونگ شاهد عرضه دستگاه‌هایی میان‌رده‌ با بهبود عملکرد دوربین باشیم.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، گلکسی F41 با نمایشگر اینفینیتی U، دوربین سه گانه در پنل پشتی و حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشتی همراه خواهد شد. در این سایت هم به همان پنل سوپر AMOLED و باتری پر قدرت اشاره شده است. اطلاعات قبلی خبر از وجود جک هدفون در این دستگاه می‌دهند.

بقیه مشخصات گلکسی F41 هنوز به ‌صورت رسمی تأیید نشده است. اما اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای کاربری دستگاه نشان می‌دهد که از اسپیکرهای دوگانه بهره خواهد برد و یکی از دوربین‌های سه گانه پنل پشتی مجهز به لنز فوق عریض خواهد بود. قبلا هم گفته شده بود که دوربین اصلی دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است. ولی توضیحی در مورد مشخصات دوربین سوم تاکنون منتشر نشده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از طریق بنچمارک گیک‌بنچ، در قلب تپنده گلکسی F41، چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و حافظه رم ۶ گیگابایتی قرار دارد. اطلاعات دیگری نیز از طریق کنسول گوگل پلی منتشر شده بود که مهر تایید مضاعفی بر اطلاعات قبلی می‌گذارد.

برخی شایعات مبنی بر شباهت گلکسی F41 با گلکسی M31 مطرح شده بود. اسفندماه سال گذشته، گلکسی M31 با دوربین چهارگانه و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد. در حالی که انتظار می‌رود گلکسی F41 با دوربین سه گانه رونمایی شود.

با نزدیک تر شدن به رویداد رونمایی، احتمالا اطلاعات بیشتری از گلکسی F41 به اشتراک گذاشته خواهد شد. حال باید ببینیم آیا نخستین گوشی هوشمند از سری F سامسونگ می‌تواند جای خود را در بین کاربران باز کند و فروش خوبی را از آن خود کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳ مهر ۱۳۹۹

    انتظار طراحی متفاوتی رو داشتم . اینطور که مشخصه همون سری m سامسونگ هست که نامش عوض شده ! ?

مطالب پیشنهادی