ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون از دو مدل «فایر تی‌وی استیک» جدید رونمایی کرد

آمازون از «فایر تی وی استیک لایت» با قیمت 29.99 دلار و نسخه به روز رسانی شده «فایر تی وی استیک» (Fire TV Stick) رونمایی کرد. نسخه به روز رسانی شده «فایر تی وی استیک» از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴

آمازون از «فایر تی وی استیک لایت» با قیمت 29.99 دلار و نسخه به روز رسانی شده «فایر تی وی استیک» (Fire TV Stick) رونمایی کرد. نسخه به روز رسانی شده «فایر تی وی استیک» از صدای «دالبی اتموس» پشتیبانی می‌کند ولی با همان قیمت 39.99 دلار قبلی به فروش خواهد رسید.

آمازون ادعا می‌‌کند که «فایر تی وی استیک لایت»(Fire TV Stick Lite)، بیشترین قدرت پردازش را در میان دستگاه‌های استریمینگ با قیمت زیر 30 دلار و حتی قیمت‌های بالاتر را دارد. هر دو محصول آمازون، قابلیت پخش استریم با کیفیت اچ دی و پوشش دامنه گسترده‌ای از HDR را دارند و در تاریخ 9 مهرماه (30 سپتامبر) به بازار عرضه می‌شوند.

هر دو مدل فایر تی وی، سرعت بالایی در باز کردن اپلیکیشن‌ها و شروع نمایش استریمینگ ویدیویی دارند. تنها تفاوت آنها در این است که ریموت کنترل فایر تی وی، دارای دکمه کنترل کم و زیاد کردن و قطع صدا برای تلویزیون است. در حالیکه نسخه لایت از چنین کلیدهای کنترلی برخوردار نیست. با این وجود، هر دو محصول از قابلیت جستجوی صوتی با کمک دستیار هوشمند الکسا پشتیبانی می‌‌کنند.

هیچ کدام از دو محصول آمازون از ویدیوهای 4K پشتیبانی نمی‌کنند، به همین دلیل شاید کاربرانی که تلویزیون 4K دارند، خرید محصولات جدید برایشان بی‌فایده باشد. فایر تی وی استیک و نسخه لایت آن از ویدیوهایی با رزولوشن 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کنند. به علاوه هر دو نسخه، سرعتی در حدود 50 درصد بالاتر از نسل قبلی فایر تی وی دارند.

آمازون قصد دارد اواخر سال جاری، صفحه نمایش اصلی فایر تی وی را نیز باز طراحی کرده و پروفایل‌ شخصی کاربران را به آن اضافه کند.  در نسخه جدید شاهد بهبود طراحی قسمت منو بار جستجو و میانبرهای اپلیکیشن‌ها خواهیم بود.

محصولات جدید آمازون، به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند و دو محصول فایر تی وی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دیوایس‌های با مصرف بهینه انرژی محسوب می‌شوند.

براساس اعلام آمازون، در حال حاضر بیش از 40 میلیون حساب کاربری فعال فایر تی وی وجود دارد و باید ببینیم با معرفی نسخه بروز رسانی شده و نسخه لایت فایر تی وی، کاربران از کدام یک بیشتر استقبال خواهند کرد.

نسخه بروز رسانی شده فایر تی وی با قیمت 39.99 دلار و فایر تی وی لایت با قیمت 29.99 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی