ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی «رینگ» از یک دوربین امنیتی پرنده [تماشا کنید]

«رینگ»، کمپانی زیر مجموعه آمازون که در ساخت دوربین های امنیتی فعالیت دارد از دوربین امنیتی «Always Home Cam» در قالب یک پهپاد خودران رونمایی کرده که درون خانه پرواز کرده و امکان مشاهده تمام اتاق‌ها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۷

«رینگ»، کمپانی زیر مجموعه آمازون که در ساخت دوربین های امنیتی فعالیت دارد از دوربین امنیتی «Always Home Cam» در قالب یک پهپاد خودران رونمایی کرده که درون خانه پرواز کرده و امکان مشاهده تمام اتاق‌ها و زوایا را برای کاربر فراهم می‌سازد.

Always Home Cam پرواز را از درون داک مخصوص که نقش شارژر را هم بازی می‌کند، شروع کرده و پس از پایان گشت زنی به صورت خودکار به داک برمی‌گردد. زمانی که پهپاد درون داک قرار می‌گیرد، سنسور مخفی می‌شود بنابراین در این حالت امکان فیلمبرداری وجود ندارد.

هرچند پهپاد قادر به پرواز خودکار است اما کاربر می تواند مسیری را برای حرکت آن تعیین کند. در مرحله راه‌اندازی اولیه می‌توان نقشه‌ای از کل خانه را برای Always Home Cam تعریف کرده و مکان‌های مهمتر مثل اتاق حاوی اجناس گرانبها را در اولویت قرار داد. همچنین در صورت استفاده از سیستم هشدار رینگ، پهپاد قادر است با تشخیص علائم مشکوک به صورت خودکار گشت زنی را شروع کند.

کمپانی سازنده کاربردهای Always Home Cam را فراتر از پایش خانه برای ورود سارقین عنوان کرده است. برای مثال زمانی که خانه نیستید می‌توانید از آن برای اطمینان از خاموش بودن گاز، بسته بودن در و پنجره یا بررسی وضعیت حیوانات خانگی استفاده کنید.

سنسورهای به کار رفته در این پهپاد موانع را به صورت خودکار شناسایی کرده و مانع از برخورد با آن می‌شوند. همچنین به لطف قرار گرفتن پروانه‌‌ها درون یک محفظه از آسیب رسیدن به وسایل خانه یا بچه‌ها و حیوانات حین پرواز جلوگیری می‌شود. این دوربین پهپادی سال آینده و با قیمتی در حدود ۲۴۹.۹ دلار عرضه خواهد شد.

«جیمی سیمینوف»، بنیانگذار رینگ ایده پشت این پهپاد را امکان مشاهده نماهای مختلف بدون نیاز به نصب چندین دوربین عنوان کرد. وی مدعی شد که شرکت دو سال تمام را صرف طراحی و توسعه Always Home Cam کرده و مشخص است که ساخت چنین محصولی تا چه حد دشوار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ مهر ۱۳۹۹

    این جالب بود

  • linkin park
    linkin park | ۴ مهر ۱۳۹۹

    خیلی جالبه. بیاد ایران خریدمش. البته برم دلار 28 هزار تومنی بخرم برای روز مبادا...

مطالب پیشنهادی