ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت «پیکسل 5» و رندرهای رسمی «پیکسل 4a 5G» افشا شد

با وجودی که کمتر از چند روز به تاریخ رونمایی گوشی‌های هوشمند جدید گوگل باقی‌ نمانده است، رندرهای با کیفیتی از «پیکسل 4a 5G» و همچنین قیمت احتمالی «پیکسل 5» به اشتراک گذاشته شد. «جان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

با وجودی که کمتر از چند روز به تاریخ رونمایی گوشی‌های هوشمند جدید گوگل باقی‌ نمانده است، رندرهای با کیفیتی از «پیکسل 4a 5G» و همچنین قیمت احتمالی «پیکسل 5» به اشتراک گذاشته شد.

«جان پروسر» افشاگر معروف اعلام کرد که گوشی هوشمند پیکسل 5 با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی، با قیمت 699 دلار به بازار عرضه خواهد شد. وی توضیحی در مورد قیمت نسخه با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی ارائه نداده است. ولی احتمال دارد این نسخه با قیمت 100 دلار کمتر از نسخه قوی‌تر به بازار عرضه شود.

براساس خبرهای غیررسمی، پیکسل 5 با نمایشگر تخت 5.7 اینچ (یا 5.8 اینچ) باکیفیت +QHD و نرخ بروز رسانی 90 هرتز و روزنه دوربین در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر معرفی خواهد شد. ماژول دوربین پنل پشتی، مربع شکل بوده و دو دوربین در خود جای خواهد داد.

لبه پایینی دستگاه، اسپیکر دوگانه و پورت USB Type-C و در لبه بالایی میکروفون با قابلیت حذف نویز قرار دارد. احتمالا گوشی هوشمند جدید با چیپست اسنپدراگون 765G، رم 8 گیگابایتی و باتری 4080 میلی آمپرساعتی رونمایی خواهد شد.

علاوه بر اطلاعات فاش شده در مورد پیکسل 5، رندرهای رسمی پیکسل 4a 5G نیز از طریق خرده فروش در انگلستان به اشتراک گذاشته شده است. خرده فروش بریتانیایی «جان لوئیس» به اشتباه رندرهای با کیفیت بالا نسخه 5G پیکسل 4a را به جای نسخه 4G قرار داده است.

پیکسل 4a 5G‌ احتمالا با نمایشگر 6.2 اینچی OLED و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 765G، رم 6 گیگابایتی و دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی عریض معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد نسخه 5G پیکسل 4a‌ نیز مانند نسخه معمولی آن با باتری 3800 میلی آمپر ساعتی و تنها در رنگ مشکی در دسترس کاربران قرار گیرد.

گوگل قیمت این گوشی هوشمند را 499 دلار در آمریکا اعلام کرده و انتظار می‌رود قیمت آن در اروپا 499 یورو باشد که البته رندرها قیمت اروپایی دستگاه را تایید نمی‌کنند. باید منتظر رویداد رونمایی گوشی‌های هوشمند گوگل باشیم تا ببینیم چقدر از اطلاعات فاش شده با واقعیت تطابق دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی