ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گارمین از دو ساعت هوشمند جدید با قابلیت شارژ خورشیدی رونمایی کرد

شرکت گارمین اخیرا از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده: Garmin Fenix 6 Pro و Garmin Instinct. هر دو ساعت همراه با تکنولوژی شارژ خورشیدی از راه می‌رسند که گارمین پتنت آن‌ها را در اختیار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

شرکت گارمین اخیرا از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده: Garmin Fenix 6 Pro و Garmin Instinct. هر دو ساعت همراه با تکنولوژی شارژ خورشیدی از راه می‌رسند که گارمین پتنت آن‌ها را در اختیار دارد و به بهینه‌سازی عمر باتری منجر می‌شود. این ساعت‌ها ضمنا از فعالیت‌های ورزشی جدید مانند صخره‌نوردی داخل سالن و ماهی‌گیری پشتیبانی می‌کنند. گارمین می‌گوید نرخ دریافت انرژی خورشیدی در این ساعت‌های هوشمند، ۵ برابر بالاتر از استانداردهای صنعت است و از دیگر قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به پایش ضربان قلب، جی‌پی‌اس و چندین سنسور مختلف اشاره کرد.

ساعت Garmin Instinct Solar همراه با نمایشگر مونوکروم و ۰.۹ اینچی از راه می‌رسد که رزولوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل را به نمایش درمی‌آورد. این ساعت در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و بندهایی ۲۲ میلی‌متری دارد که همگی قابل تعویض هستند. وزن ساعت نیز به ۵۳ گرم می‌رسد.

گارمین از لنزهای خورشیدی در این ساعت استفاده کرده و Instinct در مجموع برای عاشقان فعالیت‌های فضای باز ساخته شده است. در حالت ساعت هوشمند، عمر باتری Instinct به ۲۴ روز می‌رسد و در حالتی که تا میزان کافی در معرض خورشید باشد، تا سقف ۵۰ روز همراهی‌تان خواهد کرد. از سوی دیگر، با استفاده از ابزار مدیریت انرژی خورشیدی در Instinct می‌توان حالت ذخیره انرژی را فعال کرد و عملا از عمر باتری نامحدود لذت برد.

گذشته از قابلیت‌های مرتبط با پایش فعالیت‌ها و سلامتی، Instinct Solar از قابلیت Body Battery نیز برخوردار شده که تغییران ضربان قلب، سطح استرس، کیفیت خواب و چیزهایی از این دست را نیز پایش می‌کند. یک پایشگر دیگر هم در دستگاه تعبیه شده که کارش اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون است. گارمین می‌گوید در دوران پاندمی و زمانی که کووید-۱۹ می‌تواند باعث عفونت ریه شود، چنین ابزاری برای پایش مداوم سطح اکسیژن خون بسیار کارآمد خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند مورد اشاره می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰ متری، ۳۲ مگابایت حافظه رم، شتاب‌سنج، حرارت‌سنج، بلوتوث، پایش زنده لوکیشن، پایش ورزش‌های هوازی و پایش شنا اشاره کرد.

بعد از این نوبت به Garmin Fenix 6 Pro می‌رسد که نمایشگری ۱.۳ اینچی با گوریلا گلس ۳ دارد. بند دستگاه هم از جنس سیلیکون و ۲۲ میلی‌متری است. با نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به مدل Instinct Solar، رزولوشن به ۲۶۰ در ۲۶۰ پیکسل افزایش یافته است. تازه‌ترین مدل از خانواده Fenix 6 نیز از لنزهای شارژ Power Glass برخوردار شده و مجددا یک ابزار مدیریت انرژی قابل شخصی‌سازی دارد. عمر باتری این ساعت به صورت معمول ۱۴ روز است و در صورت قرار گرفتن در معرض خورشید، این مدت‌زمان می‌تواند تا ۱۶ روز افزایش یابد.

گارمین می‌گوید که قابلیت جدیدش برای پایش صخره‌نوردی داخل سالن مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. از این قابلیت می‌توان برای اندازه‌گیری چیزهایی مانند مسافت عمودی پیموده شده، مدت زمان صخره‌نوردی و همینطور دشواری مسیرهای مختلف استفاده کرد. از سوی دیگر یک قابلیت برای پایش دوچرخه‌سواری در کوهستان نیز داریم که ابعاد مختلف کار را سنجیده و براساس معیارهایی مانند میزان دشواری مسیر و میزان بی‌نقص بودن دوچرخه‌سواری از سوی کاربر، امتیازی به او می‌دهد.

Garming Instinct Solar در رنگ‌های گرافیت، آبی، سفید، نارنجی و مشکی در دسترس قرار گرفته و Garming Fenix 6 Pro Solar هم در دو رنگ مشکی و آبی به دست مشتریان می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مسعود
    مسعود | ۵ مهر ۱۳۹۹

    فقط 32 مگابایت رم ؟!!!

مطالب پیشنهادی