ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینترنت «شاتل موبایل» برای استفاده از سامانه «شاد» رایگان شد

استفاده از سامانه شاد برای تمامی مشترکین شاتل موبایل رایگان اعلام شد و زین پس معلمان و دانش آموزانی که جزو مشترکین این اپراتور به شمار می‌آیند می‌توانند با استفاده از قابلیت انحصاری سیم‌کارت هوشمند ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

استفاده از سامانه شاد برای تمامی مشترکین شاتل موبایل رایگان اعلام شد و زین پس معلمان و دانش آموزانی که جزو مشترکین این اپراتور به شمار می‌آیند می‌توانند با استفاده از قابلیت انحصاری سیم‌کارت هوشمند به بهترین شبکه موجود در منطقه خود متصل شده و از اینترنت رایگان در شبکه شاد بهره جویند.

با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 و ادامه همه‌گیری کرونا، بسیاری از مدارس کشور فعالیت خود را به شکل غیرحضوری و با استفاده از زیرساخت‌های آموزش از راه دور، آغاز کرده‌اند. با توجه به نیاز به استفاده از اینترنت در این فرایند، شاتل موبایل علاوه بر دومین دوره اعطای بسته اینترنت سه ماهه به معلمین گرانقدر، استفاده از اپلیکیشن تعاملی شاد (شبکه آموزشی دانش آموزان) را هم برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های خود، رایگان کرده است.

براساس اعلام روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، دسترسی به اپلیکیشن شبکه تعاملی شاد، از طریق اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، کاملاً رایگان است و هیچ‌گونه ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکین محاسبه نمی شود.

با توجه به پوشش سراسری 3G و 4G/LTE سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و قابلیت انحصاری «سیم‌کارت هوشمند» این اپراتور، که با تحلیل مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک، همیشه به طور خودکار، بهترین شبکه موجود در منطقه حضور مشترکین را برای آنان انتخاب و فعال می‌کند، معلمان و دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند از اینترنت پرسرعت سیم‌کارت‌های این اپراتور استفاده کرده و به سامانه‌های آموزشی دسترسی رایگانی داشته باشند.

رایگان‌سازی ترافیک اپلیکیشن شاد توسط شاتل موبایل، در حالی صورت می‌گیرد که این اپراتور پیش از این نیز اقدامات گوناگونی در راستای خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباطات در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا انجام داده بود که از آن جمله، می‌توان به فعال‌سازی دو نوبت بسته سه ماهه اینترنت برای معلمان، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع که ضمن تسهیل فروش غیرحضوری، امکان ثبت‌نام، احراز هویت و تحویل رایگان سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل درب منزل را بیش از پیش گسترش داده، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت به سازمان‌ها و شرکت ها، اشاره کرد.

حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای گروه‌های آسیب‌پذیر، تغییر اعلان‌های «اطلاع‌رسان تماس‌های شبکه» شاتل موبایل با پیام‌های صوتی جدید جهت آگاه‌سازی درباره ویروس کرونا، رایگان‌سازی تماس‌های خروجی از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با سامانه غربالگری 190 وزارت بهداشت و اطلاع‌رسانی دستورالعمل‌های آموزشی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع کرونا از طریق پیامک از دیگر اقدامات شبکه تلفن همراه شاتل موبایل در مواجه با همه‌گیری بیماری کرونا طی ماه‌های اخیر بوده است.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش درحال حاضر با گذشت پنج ماه از شروع پروژه شاد، بیش از 14 میلیون کاربر در این زیست‌بوم دیجیتالی فعال هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی