ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اپل احتمالا آیفون ۱۲ مینی را معرفی می‌کند

آیفون ۱۲ اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) معرفی شود، اما این احتمال که به همراه خانواده آیفون، یک عضو جدید تحت عنوان «مینی» هم حضور داشته باشد، به تازگی قوت گرفته است. اخیرا تصویری ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

آیفون ۱۲ اواسط ماه اکتبر (اواخر مهر ماه) معرفی شود، اما این احتمال که به همراه خانواده آیفون، یک عضو جدید تحت عنوان «مینی» هم حضور داشته باشد، به تازگی قوت گرفته است. اخیرا تصویری هم از لیبل‌های روی جعبه آیفون‌های بعدی منتشر شده که همین فرضیه را تقویت می‌کند.

تاکنون هیچ‌کدام از تصاویر فاش شده آیفون ۱۲ مینی توسط منابع معتبری منتشر نشده و هنوز نمی‌توان آن‌ها را تایید کرد؛ اما این شایعه با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی، به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود. هفته گذشته نیز خبری منتشر کردیم که مبنی بر احتمال بر معرفی این گوشی بود.

چیزی که این شایعه را قابل قبول‌تر می‌کند این است که اپل از قبل محصولاتی با پسوند «مینی» مانند آیپد مینی و مک مینی داشته است؛ بنابراین اولین بار نیست که این شرکت از نام مینی استفاده می‌کند. همچنین این نام‌گذاری کمک می‌کند که کاربران چهار مدل آیفون ۱۲ که ممکن است ماه معرفی شوند از یکدیگر تشخیص دهند.

براساس آنچه که تاکنون می‌دانیم، علاوه بر نسخه ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ (مینی)، انتظار می‌رود که دو مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو نیز داشته باشیم. اگر شایعه نسخه مینی درست باشد، نسخه مکس فقط آیفون ۱۲ نامیده می‌شود.

یکی از تفاوت‌های دو مدل ۶.۱ اینچی، دوربین‌های آن‌ها است و نسخه پرو دوربین‌های بهتر و سنسور لیدار (LiDAR) برای بهبود تشخیص عمق و واقعیت افزوده (مانند آیپد پرو) خواهد داشت. همچنین ممکن است صفحه‌نمایش بهتری نیز در این نسخه به کار گرفته شود.

برترین آیفون ۱۲ نسخه ۶.۷ اینچی پرو مکس است که بزرگ‌ترین و قدرتمندترین نسخه بین این چهار مدل است. انتظار می‌رود که اپل از تراشه A14 Bionic مانند آیپد ایر روی این گوشی استفاده کند؛ بنابراین ممکن است عملکرد آن مشابه این تبلت باشد.

هنوز مشخص نیست که اپل این گوشی‌ها را چه زمانی معرفی می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد که ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) زمان خوبی برای این کار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • danial
    danial | ۶ مهر ۱۳۹۹

    شک نکنین که مدل مینی داریم چون اپل واچ هم دو سری معرفی شد

مطالب پیشنهادی