ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاوربانک بی‌سیم MOMAX Airbox برای محصولات اپل معرفی شد

پاوربانک‌ها نقش زیادی در زندگی روزمره ما دارند و حالا یک پاوربانک بی‌سیم به نام «MOMAX Airbox» برای شارژ محصولات تولیدی اپل معرفی شده است. این پاوربانک بی‌سیم قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

پاوربانک‌ها نقش زیادی در زندگی روزمره ما دارند و حالا یک پاوربانک بی‌سیم به نام «MOMAX Airbox» برای شارژ محصولات تولیدی اپل معرفی شده است.

این پاوربانک بی‌سیم قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌تواند اکثر محصولات اپل و همچنین گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از Qi را در مدت زمان ۳ ساعت به صورت کامل شارژ کرد. با استفاده از Airbox می‌توان دستگاه‌های اپل مانند آیپد، ایرپاد و همچنین اپل واچ را شارژ کرد.

این پاوربانک بی‌سیم ظرفیتی برابر ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت دارد و می‌توان توسط آن گوشی، ساعت هوشمند و همچنین هدفون بی‌سیم خود را به صورت کامل یکبار در روز شارژ کرد.

امکان استفاده از این پاور توسط کابل USB-C نیز وجود دارد که خروجی آن به ۲۰ وات می‌رسد. خروجی آن در حالت بی‌سیم به ۵ و ۱۰ وات می‌رسد و سرعت شارژ محصولات اپل در مقایسه با شارژرهای این غول فناوری بیشتر است.

پاوربانک بی‌سیم

این پاوربانک بی‌سیم را می‌توان در مدت زمان ۵ ساعت به صورت کامل شارژ کرد و همچنین به چندین LED با رنگ‌های مختلف مجهز شده که وضعیت باتری و همچنین شارژ دستگاه‌ها را مشخص می‌کند.

پاوربانک MOMAX Airbox موفق به کسب تاییدیه «MFi» (ساخته شده برای اپل) و Qi شده و بدون نگرانی می‌توان توسط دستگاه‌های اپل از آن استفاده کرد. این محصول همچنین تاییدیه‌های CE ،RoHS ،FCC و همچنین CB را برای امنیت خود دریافت کرده است. تاییدیه TSA این پاوربانک، امکان استفاده از آن در پروازها را فراهم می‌کند.

این پاوربانک علاوه بر اینکه امکان شارژ بی‌سیم محصولات اپل را فراهم می‌کند، فضایی برای نگهداری اجسام کوچک مانند اپل پنسل و ایرپاد را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. زمانی که ایرپاد شارژ نمی‌شود، می‌توان آن را در محل دیگری قرار داد تا از آسیب به باتری جلوگیری کرد. با استفاده از این پاوربانک علاوه بر شارژ دستگاه‌های مختلف، می‌توانید از گم شدن آن‌ها نیز جلوگیری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی