ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندرها و مشخصات کامل شیائومی می 10T و می 10T پرو فاش شدند

رندرها و مشخصات افشا شده گوشی‌های شیائومی می 10T و می 10T پرو در فاصله ۲ روز مانده به رونمایی رسمی، از طراحی خاص ماژول دروبین و سنسورهای قدرتمند ان حکایت دارد. تصاویر و مشخصات ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

رندرها و مشخصات افشا شده گوشی‌های شیائومی می 10T و می 10T پرو در فاصله ۲ روز مانده به رونمایی رسمی، از طراحی خاص ماژول دروبین و سنسورهای قدرتمند ان حکایت دارد.

تصاویر و مشخصات این دو گوشی توسط افشاگری به نام «Sudhanshu Ambhore» در توییتر منتشر شده که دو گوشی را با رنگ مشکی نشان می‌دهد. مشخصات آن‌ها نشان می‌دهد که هر دو دستگاه دارای نرخ نوسازی مطلوب ۱۴۴ هرتز، حسگر اثر انگشت روی لبه کناری و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ هستند. سایت «WinFuture» هم رندی از این گوشی‌ها را منتشر کرده که با اطلاعات افشاگر مذکور همخوانی دارد.

می 10T 5G

شیائومی می 10T 5G دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع IPS LCD است که حفره‌ای در بخش بالا و سمت راست برای قرار گیری دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن +FHD با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. همچنین این صفحه‌نمایش دارای استاندارد DCI-P3 و گوریلا گلس ۵ برای محافظت از پنل خواهد بود.

همانطور که قبلا مشخص شده بود، این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه می‌شود. باتری می 10T 5G ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

برخلاف چیزی طراحی قاب دوربین نشان می‌دهد می 10T 5G دوربین چهارگانه نداشته و سه دوربین در پشت آن قرار گرفته است و حفره بالای فلش فاقد دوربین است. دوربین اصلی از نوع ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین بعدی ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هستند. با توجه به جدول مشخصات، قاب دوربین نیز توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

دیگر مشخصات می 10T 5G شامل بلندگوهای استریو با استاندارد Hi-Res Audio، وا‌ی‌فای دو بانده، NFC، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB-C که بین درگاه سیم‌کارت و بلندگو دستگاه گرفته و یک فرستنده مادون قرمز (IR blaster) در بالای دستگاه هستند. همانطور که در رندرها مشخص است، می 10T 5G دارای اسکنر اثر انگشت جانبی است و جک هدفون از آن حذف شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود و وزن آن ۲۱۸ گرم و ابعاد آن ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۹.۳۳ میلی‌متر است.

می 10T 5G پرو

صفحه‌نمایش می 10T پرو مانند 10T و دوربین سلفی آن نیز از نوع ۲۰ مگاپیکسلی است. هر دو این گوشی‌های دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هستند.

کسانی که نسخه «پرو» را انتخاب می‌کنند علاوه بر اسنپدراگون ۸۶۵ با ۸ گیگابایت حافظه رم، می‌توانند بین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی یکی را انتخاب کنند. نام «پرو» در بخش دوربین خودش را نشان می‌دهد. جایی که دوربین اصلی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال جایگزین می‌شود. دو دوربین دیگر نیز همان ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هستند. باقی مشخصات این گوشی با می 10T 5G یکسان است و گزینه‌های رنگی آن نیز مشکی، آبی و نقره‌ای هستند.

می 10T پرو احتمالا با قیمت تقریبی ۸۱۳ دلار عرضه می‌شود که قیمت مناسبی برای یک گوشی دارای اسنپدراگون ۸۶۵ محسوب می‌شود. قیمت نسخه غیر پرو مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت که نسبت به می 10T پرو قیمت نسبتا پایین‌تری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Milad33
    Milad33 | ۸ مهر ۱۳۹۹

    از صفحه نمایش ips و نداشتن دوربین تله فوتو نمیشه گذشت واقعا اه

  • Ali Ebadi
    Ali Ebadi | ۷ مهر ۱۳۹۹

    میخوام

  • Abbas Mousavi
    Abbas Mousavi | ۷ مهر ۱۳۹۹

    wow

مطالب پیشنهادی