ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گوگل به اشتباه قیمت و رندر پیکسل ۵ را در توییتر افشا کرد

تنها ۲ روز مانده به رونمایی از گوگل پیکسل ۵ و دیگر محصولات جدید گوگل، اکانت رسمی این شرکت قیمت این گوشی و طراحی پیکسل ۵ را افشا کرده است. توییت گوگل که در اکانت ژاپنی ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

تنها ۲ روز مانده به رونمایی از گوگل پیکسل ۵ و دیگر محصولات جدید گوگل، اکانت رسمی این شرکت قیمت این گوشی و طراحی پیکسل ۵ را افشا کرده است.

توییت گوگل که در اکانت ژاپنی منتشر شده، جزئیات زیادی را به دست نمی‌دهد اما پشتیبانی پیکسل ۵ از فناوری 5G، طراحی آن و همچنین قیمت این گوشی را تایید می‌کند. این توییت احتمالا ناخواسته منتشر شده چرا که هم اکنون در دسترس نیست و لینک صفحه‌ای که امکان پیش خرید را به  کاربران می‌داد نیز از دسترس خارج شده است.

به لطف رندر منتشر شده در این توییت می‌توان نگاهی کلی به طراحی پیکسل ۵ داشت که صفحه‌نمایش دارای حفره آن قابل مشاهده است و تصویر پس‌زمینه نیز همانی است که در گذشته فاش شده بود.

نکته مهمی که از این توییت مشخص می‌شود این است که قیمت تایید شده پیکسل ۵ در ژاپن ۷۱۰ دلار (۷۴۸۰۰ ین) خواهد بود. برای مقایسه، پیکسل ۴ با قیمت ۸۵۳ دلار (۸۹۹۸۰ ین) عرضه شد و قیمت پیکسل 4a نیز ۴۰۷ دلار است. این قیمت منطقی به نظر می‌رسد چرا که شایعه شده قیمت پیکسل ۵ در آمریکا ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار خواهد بود.

در تصویر دیگری که از نمونه اولیه‌ پیکسل جدید منتشر شده می‌توان طراحی عجیب و غریب قاب پشتی این گوشی را دید. این قاب دارای طراحی دو رنگ است که یادآور پیکسل نسل اول سال ۲۰۱۶ است. البته به نظر می‌رسد که قسمت پایین گوشی از شیشه ساخته شده است.

در حالی منبع انتشار عکس گفته که این عکس متعلق به پیکسل ۵ است اما با توجه به اینکه پیکسل ۵ جک هدفون ندارد ولی این نمونه اولیه دارای برش جک ۳.۵ میلی‌متری است، می‌توان حدس زد که این عکس متعلق به پیکسل 4a 5G است چون ظاهرا این مدل از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار است.

گوگل پیکسل ۵ و پیکسل 4A 5G روز چهارشنبه ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) در کنار کروم‌کست، بلندگوی Nest Audio و دیگر محصولات جدید این شرکت در رویداد گوگل معرفی می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمید
    حمید | ۷ مهر ۱۳۹۹

    ترفند تبلیغاتی ه

  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۷ مهر ۱۳۹۹

    من این نظرو به اشتباه اینجا ارسال کردم...! ؟

    • Naser Zakhar
      Naser Zakhar | ۷ مهر ۱۳۹۹

      دقیقاااااا ?
      من هنوز توو کـَـتــَـم نمیره که این اصطلاح «اشتباه و غیر عمدا و افشا شدن و لو رفتن و خلاصه هرموردی مث این،توی دنیای فناوری چیه؟ و چه صیغه ای هست...

مطالب پیشنهادی