ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت حذف نویز گوگل میت برای اندروید و iOS منتشر شد

گوگل از امروز شروع به انتشار قابلیت حذف نویز گوگل میت برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS کرده که البته در اختیار تمام کاربران قرار نمی‌گیرد. طبق گفته گوگل، در صورتی که یکی از مشتریان ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰

گوگل از امروز شروع به انتشار قابلیت حذف نویز گوگل میت برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS کرده که البته در اختیار تمام کاربران قرار نمی‌گیرد.

طبق گفته گوگل، در صورتی که یکی از مشتریان «G Suite Enterprise» یا «G Suite Enterprise for Education» باشید، به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنید. برای اولین بار چندین ماه پیش این قابلیت برای نسخه وب این برنامه منتشر شد.

این فناوری به گونه‌ای طراحی شده که صداهای پس زمینه مانند دکمه‌های کیبورد یا صدای حیوانات را در هنگام یک ویدیو کنفرانس در گوگل میت، کاهش می‌دهد و مانع از ایجاد مزاحمت برای سایر افراد حاضر در یک جلسه آنلاین می‌شود.

بر اساس گفته بخش بروزرسانی‌های G Suite گوگل، این قابلیت به صورت پیش فرض در موبایل غیرفعال است، اما می‌توان با مراجعه به تنظیمات تماس، به آن دسترسی پیدا کرد.

گوگل از امروز شروع به انتشار این قابلیت کرده، بنابراین مشتریان این غول دنیای فناوری برای دسترسی به آن باید تا چندین روز آینده صبر کنند. ادمین یک ویدیو کنفرانس روی این ویژگی کنترلی ندارد و نمی‌تواند آن را فعال یا غیرفعال کند. این احتمال وجود دارد که در آینده گوگل تصمیم بگیرد این قابلیت را برای تمام کاربران این سرویس عرضه کند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بسیاری از کارکنان دورکار شده‌اند و به همین علت محبوبیت اپ‌های ویدیو کنفرانس افزایش چشمگیری پیدا کرده که برای مثال می‌توان به زوم اشاره کرد که تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با سرویس گوگل دارد.

در حالی گوگل میت نزدیک به سه سال پیش برای اولین بار منتشر شد، از سال گذشته میلادی دوباره در مرکز توجه قرار گرفت. گوگل چندین ماه پیش اعلام کرد که این سرویس روزانه ۳ میلیون کاربر جدید جذب می‌کند که انتظار می‌رود این آمار هم اکنون بیشتر باشد.

انتظار می‌رود در آینده این سرویس با گوگل Duo ادغام شود و یک برنامه جدید با اسم رمز «Duet» از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی