ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از دو تلویزیون ۸۲ اینچی جدید از سری Mi Master رونمایی کرد

شیائومی از دو تلویزیون ۸۲ اینچی جدید از سری Mi Master رونمایی کرد. مدل 4K حدودا ۱۴۶۶ دلار و مدل 8K به دلیل برخورداری از پنل mini-LED، دوبرابر روشنایی بیشتر نسبت به مدل 4K و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

شیائومی از دو تلویزیون ۸۲ اینچی جدید از سری Mi Master رونمایی کرد. مدل 4K حدودا ۱۴۶۶ دلار و مدل 8K به دلیل برخورداری از پنل mini-LED، دوبرابر روشنایی بیشتر نسبت به مدل 4K و قابلیت‌های بیشتر، ۷۳۲۶ دلار قیمت‌گذاری شده است.

مدل 4K که Mi Master 4K TV نام دارد، ۹۳ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش داده و روشنایی ۱۰۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورد. قلب تپنده این محصول چیپست مدیاتک ۹۶۵۰ بوده و از ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل MIUI for TV 3.0 بهره می‌برد.

تلویزیون Mi Master 4K TV از فناوری MEMC برای ارتقا کیفیت محتوا برخوردار بوده و به لطف پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای بازی کردن نیز مناسب خواهد بود. این محصول همچنین از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی کرده و از درگاه HDMI 2.1 برخوردار است.

مدل 8K که Extreme Anniversary Edition نامگذاری شده حدوداً ۷۳۲۶ دلار قیمت دارد و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به پنل mini-LED، روشنایی ۲ هزار نیت، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و فناوری MEMC اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون ۸۲ اینچی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G و پوشش ۹۸ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 اشار کرد.

مدل 8K تلویزیون Mi Master TV از پردازنده  Novatek72685، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، درگاه‌های HDMI 2.1 و USB 3.0 برخوردار است. این مدل همچنین به لطف بهره مندی از پنل ۱۰ بیتی قادر به نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ بوده و از تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) روانه بازار خواهد شد. شیائومی فعلاً برنامه برای عرضه تلویزیون‌های یاد شده در خارج از چین ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۸ مهر ۱۳۹۹

    کاشکی نمایندگی های واقعی شیائومی وارد کشور میشد که همه ی محصولاتش رو با گارانتی درست و حسابی و خدمات پس از فروش واقعی عرضه میکرد ،،، لایف استایل خیلی خوبیه شیائومی همه ی بخش ها هم در نظر گرفته

مطالب پیشنهادی