ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش کروم کست جدید گوگل پیش از رونمایی رسمی

گوگل چهارشنبه شب مراسمی را برای معرفی گوشی پیکسل ۵ برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسخه جدید کروم کست نیز باشیم، با این حال به تازگی این دستگاه در یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۳

گوگل چهارشنبه شب مراسمی را برای معرفی گوشی پیکسل ۵ برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسخه جدید کروم کست نیز باشیم، با این حال به تازگی این دستگاه در یک فروشگاه عرضه شده است.

در گذشته این محصول در فروشگاه‌های والمارت و «The Home Depot» موجود بود، البته تنها در برخی شعبه‌های فروشگاه دوم این محصول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در فاکتور این محصول به کروم کست اشاره نشده و نام «SABRINA-ABBEY ROCK CANDY» روی آن به چشم می‌خورد که اسم رمز این سخت افزار است.

تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی از نسخه جدید کروم کست در فضای مجازی منتشر شده که شامل طراحی بیضی شکل آن می‌شود و برای اولین بار گوگل برای آن ریموت در نظر گرفته است. حالا با عرضه زودهنگام این دستگاه، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار ما قرار گرفته است.

کروم کست

کروم کست با گوگل TV قیمتی برابر ۴۹.۹۹ دلار دارد و اسم رمز «Sabrina»‌را یدک می‌کشد که البته این اسم رمز در گذشته نیز فاش شده بود. نسخه سفید رنگ این دستگاه با نام «برف» وارد بازار می‌شود. گوگل در این محصول خود از یک نسخه مخصوص اندروید TV استفاده و آن را گوگل TV نامگذاری کرده است.

ریموت کنترل این دستگاه به یک D-Pad، دکمه‌های مربوط به یوتیوب و نتفلیکس و همچنین دکمه‌های دیگری برای اجرای اپ‌های مورد علاقه کاربران مجهز خواهد شد. گوگل دکمه‌های تنظیم صدا را در کنار این ریموت قرار داده است. انتظار می‌رود در جعبه این دستگاه شارژر و همچنین کابل USB-C به USB-A قرار بگیرد.

با توجه به انتشار گزارش‌ها و شایعات زیاد و همچنین عرضه این محصول در یک فروشگاه، به احتمال زیاد فردا شب در مراسم این کمپانی با کروم کست جدید ملاقات خواهیم کرد. در این مراسم از گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۹ مهر ۱۳۹۹

    داداش اشتباه زدی ... میشه ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومن !!! البته با دلار ۳۰ تومنی که هنوز نشده ولی انشاالله بزودی میشه ...

  • Alvandpakhsh.ir
    Alvandpakhsh.ir | ۸ مهر ۱۳۹۹

    ۵۰ دلار برای خارجیا میشه دو پرس غذا ، اینجا میشه ۱۵ میلیون ریال

مطالب پیشنهادی