ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر شیائومی Mi Smart با پشتیبانی از گوگل اسیستنت از راه رسید

اسپیکر شیائومی Mi Smart در کشور هند معرفی شد. این محصول به دو میکروفن مجهز شده و از دستیار گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند. در بالای این اسپیکر شاهد قرارگیری چراغ هستیم که مشابه اسپیکرهای هوشمند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۰

اسپیکر شیائومی Mi Smart در کشور هند معرفی شد. این محصول به دو میکروفن مجهز شده و از دستیار گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند.

در بالای این اسپیکر شاهد قرارگیری چراغ هستیم که مشابه اسپیکرهای هوشمند «اکو» آمازون است. روی بدنه این محصول از شبکه‌بندی فلزی استفاده شده که به گفته شیائومی، کیفیت صدا را بهبود داده و حس یک کالای باکیفیت را به کاربر منتقل می‌کند. این کمپانی چینی با معرفی این اسپیکر به دنبال رقابت با گوگل هوم مینی و آمازون اکو دات در هند است.

اسپیکر شیائومی Mi Smart با قیمت ۵۴ دلار در بازار هند به فروش می‌رسد که البته در ابتدا خریداران با پرداخت مبلغ ۴۷ دلار می‌توانند آن را تصاحب کنند. این محصول را می‌توان از ۱۰ مهر ماه در هند سفارش داد.

اسپیکر شیائومی Mi Smart

شبکه‌بندی فلزی این اسپیکر ضخامتی برابر ۰.۷ میلی‌متر دارد و از درایور ۶۳.۵ میلی‌متری و اسپیکر ۱۲ واتی بهره می‌برد که از DTS پشتیبانی می‌کند. شیائومی برای این محصول یک پنل لمسی برای کنترل حجم صدا، اجرا یا توقف آهنگ و همچنین غیرفعال کردن میکروفن‌های داخلی درنظر گرفته است.

در این محصول از پردازنده صدای Hi-Fi شرکت «Texas Instrument» استفاده شده و از بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند با اتصال دو اسپیکر به یکدیگر به وسیله بلوتوث، می‌توانند صدای استریو را تجربه کنند.

پشتیبانی این اسپیکر از گوگل اسیستنت باعث می‌شود که اسپیکر شیائومی Mi Smart درون اپ گوگل هوم قرار بگیرد و با تمام دستگاه‌های متصل با قابلیت پشتیبانی از این دستیار صوتی سازگار باشد. با توجه به ویژگی‌ها و همچنین قیمت، به نظر می‌رسد با یک اسپیکر مناسب روبه‌رو هستیم.

این کمپانی علاوه بر این اسپیکر هوشمند، از ساعت «Mi Watch Revolve» نیز در کشور هند رونمایی کرده که شباهت زیادی به «Mi Watch Color» عرضه شده در چین دارد. این محصول از نمایشگر گرد ۱.۳۹ اینچی OLED با تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسلی در هر اینچ بهره می‌برد و طبق ادعای شیائومی تا یک هفته شارژدهی دارد. این محصول با قیمت ۱۴۹ دلار از تاریخ ۱۵ مهر ماه وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۸ مهر ۱۳۹۹

    شیائومی به الکسا هم رحم نکرد

مطالب پیشنهادی