ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از سه لپ‌تاپ جدید سری تینک‌پد با پردازنده نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

لنوو از لپ‌تاپ جدید «لنوو تینک پدX1 نانو» با بهره‌مندی از پردازنده تایگر لیک اینتل و وزنی سبک در کنار لپ‌تاپ‌های «یوگا تینک بوک 14s» و «تینک بوک 13s Gen 2» رونمایی کرد. فصل چهارم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

لنوو از لپ‌تاپ جدید «لنوو تینک پدX1 نانو» با بهره‌مندی از پردازنده تایگر لیک اینتل و وزنی سبک در کنار لپ‌تاپ‌های «یوگا تینک بوک 14s» و «تینک بوک 13s Gen 2» رونمایی کرد. فصل چهارم 2020 باید منتظر عرضه این دستگاه‌های جدید به بازار باشیم.

لنوو تینک پدX1 نانو

لپ‌تاپ جدید لنوو تینک پد X1 نانو با بهره‌مندی از پردازنده جدید اینتل و تغییراتی جرئی در طراحی ظاهری رونمایی شده است. این دستگاه از جدیدترین پردازنده 10 نانومتری اینتل Core i7، حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR4x و پردازنده گرافیکی 96 Execution Unit Intel Iris Xe بهره می‌برد. لنوو X1 نانو حداکثر تا یک ترابایت حافظه PCIe و با باتری 48 وات ساعت نیز 17.3 ساعت کار می‌‌کند.

لنوو X1 نانو با نمایشگر 13 اینچی، رزولوشن 2160 در 1350 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 10 عرضه می‌شود. نمایشگر 2K گامی بلند در مقایسه با لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل را نشان می‌دهد. دستگاه جدید از نمایشگرهای Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند لپ تاپ را در دو مدل دارای نمایشگر لمسی و معمولی خریداری کنند.

لنوو تینک پد X1 نانو با 961 گرم وزن و ابعادی برابر با 11.5 در 8.15 در 0.55 اینچ جزو لپ‌تاپ‌های سبک و باریک محسوب می‌شود.

لپ‌تاپ جدید لنوو به دو پورت با استاندارد تاندربولت 4 مجهز است که در مقایسه با پورت‌های استاندارد تاندربولت 3، عملکرد، امنیت و ویژگی‌های بهتری دارد و امکان دسترسی کامل به داده‌ها، پاور و نمایش ویدیویی را در هر پورت تضمین می‌کند.

تبلت جدید قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 را دارد. درنهایت می‌توان گفت که لپ‌تاپ جدید لنوو با چیپست dTPM 2.0، دوربین IR و حسگر اثر انگشت برای ورود به سیستم و همچنین ThinkShutter از نظر امنیتی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. تینک پد X1نانو جدید با قیمت 1399 دلار، فصل چهارم 2020 به بازار عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ یوگا تینک بوک 14s

لپ‌تاپ یوگا تینک بوک 14s لنوو نیز با شروع قیمت 879 دلار با پشتیبانی از قلم، پردازنده نسل یازدهمی اینتل و ظاهری باریک معرفی شد. لپ‌تاپ یوگای جدید، از نظر ظاهری طراحی زیبایی دارد.

لپ‌تاپ جدید این سری نیز قیمت نسبتا خوبی دارد و در رنگ آبی (Abyss Blue ) عرضه می‌شود. یوگا تینک بوک 14s با پردازنده نسل یازدهم اینتل i7، پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics، پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث 5.0 با بهره‌مندی از حداکثر 40 گیگابایت حافظه رم DDR4 و دو اسلات PCIe SSD در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نمایشگر این لپ‌تاپ تبدیل پذیر که ۸۶ درصد از پنل را به خود اختصاص داده، با قلم هوشمند سازگاری دارد.طول عمر باتری دستگاه اما نسبتا پایین و تنها 9 ساعت است.

به لطف پردازنده نسل یازدهمی و فناوری هوش مصنوعی لنوو کاربران می‌توانند از کیفیت تصویر بهتر، حذف نویز میکروفون داخلی با کمک هوش مصنوعی و همچنین فیلتر کردن نور آبی نمایشگر بهره ببرند. امکان تنظیم حرارت دینامیکی دستگاه و بهینه‌ سازی عملکرد آن نیز وجود دارد. قرار است این لپ‌تاپ ماه نوامبر 2020 با قیمت پایه 879 دلار به بازار عرضه شود.

لپ‌تاپ تینک بوک 13s Gen 2 لنوو

لپ‌تاپ تینک بوک 13s Gen 2 لنوو نیز با پردازنده نسل یازدهم اینتل و طراحی ظاهری منحصر به فرد در دو رنگ زیبا معرفی شد. شاسی دستگاه کاملا فلزی است و ضخامت آن 14.9 میلی متر (0.58 اینچ) و وزن آن تقریباً کمتر از سه پوند است.

نسبت تصویر نمایشگر دستگاه 16 به 10 است و فضای عمودی بیشتری برای کار در اختیار کاربران قرار دارد. این نمایشگر نیز از Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ جدید قرار است با قابلیت اتصال به Wi-Fi 6، پورت تاندوبولت 4، پردازنده گرافیکی قدرتمند Iris Xe اینتل و 12 ساعت طول عمر باتری به بازار عرضه شود. دستگاه جدید لنوو از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

انتظار می رود ThinkBook 13s Gen 2 از ماه آینده و با قیمت پایه 829 دلار به فروش برسد. لنوو اعلام کرده نسخه دیگری از همین دستگاه را از ماه اکتبر با قیمت پایه 729 دلار و پردازنده AMD به بازار عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی