ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر هوشمند Nest Audio گوگل با قیمت ۹۹ دلار از راه رسید

گوگل رسما از اسپیکر هوشمند Nest Audio با گوگل اسیستنت رونمایی کرد که جایگزین گوگل هوم اصلی می‌شود و دارای روکش پارچه‌ای است. این اسپیکر هوشمند جدید فاصله میان اسپیکرهای Nest Mini و Nest Max ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۶

گوگل رسما از اسپیکر هوشمند Nest Audio با گوگل اسیستنت رونمایی کرد که جایگزین گوگل هوم اصلی می‌شود و دارای روکش پارچه‌ای است.

این اسپیکر هوشمند جدید فاصله میان اسپیکرهای Nest Mini و Nest Max را پر خواهد کرد و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار از تاریخ ۱۴ مهر ماه در ۲۱ کشور به فروش می‌رسد، البته هم اکنون امکان پیش خرید آن وجود دارد.

برخلاف گوگل هوم اصلی که از طراحی جذابی بهره می‌برد، Nest Audio گوشه‌های گرد دارد. این اسپیکر هوشمند مانند Nest Mini به صورت کامل با پارچه پوشانده شده و می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف سفارش داد. این محصول همانند سایر اسپیکرهای Nest به چراغ‌های LED با ۴ رنگ مجهز شده که در زمان گوش دادن یا پاسخ به فرامین صوتی روشن می‌شود.

کاربران می‌توانند برای چراغ‌های LED این اسپیکر هوشمند رنگ‌های خاکستری تیره یا روشن، سبز، صورتی و آبی را انتخاب کنند.

اسپیکر هوشمند Nest Audio

اگر طراحی جدید و بهبود کیفیت صوتی را نادیده بگیریم، Nest Audio قادر به انجام فعالیت‌های سایر اسپیکرهای هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت است که شامل اجرای موسیقی، کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی، اعلام وضعیت آب و هوا و کارهای دیگر می‌شود. شما می‌توانید چندین اسپیکر هوشمند Nest Audio را به یکدیگر متصل کنید تا صدای استریو در اختیارتان قرار بگیرد.

گوگل ادعا کرده این اسپیکر هوشمند جدید در مقایسه با گوگل هوم ۷۵ درصد صدای بیشتری دارد و صدای بم آن نیز ۵۰ درصد قوی‌تر است. محفظه این اسپیکر از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و از ووفر میانی ۷۵ میلی‌متری و تیوتر ۱۹ میلی‌متری بهره می‌برد.

رقیب اصلی گوگل در بازار کمپانی آمازون است که اخیرا از نسخه جدید اسپیکرهای هوشمند اکو رونمایی کرده است. اسپیکر Nest Audio با اکو استاندارد با قیمت ۹۹ دلار رقابت می‌کند.

گوگل امشب در مراسم «Launch Night In» در کنار این اسپیکر هوشمند جدید خود، از گوشی‌های هوشمند پیکسل 4a 5G، پیکسل ۵ و همچنین کروم کست جدید نیز رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی