ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون
تکنولوژی

افشای اسنادی از آمار بالای آسیب کارکنان در انبارهای خودکار آمازون

از سال ۲۰۱۴ تا به امروز آمازون از مزایای خودکارسازی انبارهای خود و کمکی که ربات‌ها در پردازش جعبه‌ها به انسان‌ها می‌کنند، صحبت کرده، با این حال اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد که این اتوماسیون ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵

از سال ۲۰۱۴ تا به امروز آمازون از مزایای خودکارسازی انبارهای خود و کمکی که ربات‌ها در پردازش جعبه‌ها به انسان‌ها می‌کنند، صحبت کرده، با این حال اطلاعات افشا شده نشان می‌دهد که این اتوماسیون آسیب بالایی به کارکنان وارد کرده است.

طبق گزارشی جدید، در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ میزان جراحات جدی کارکنان آمازون در انبارهایی که دارای ربات هستند در مقایسه با نمونه‌های بدون ربات، تا ۵۰ درصد بیشتر بوده است. این تاسیسات دارای بیشتر نرخ آسیب‌دیدگی کارکنان در مقایسه با تمام انبارهای بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان هستند.

سال گذشته میلادی یکی از مراکز پردازش سفارش آمازون به نام «BFI3» شاهد نرخ آسیب‌دیدگی ۲۲ نفر در میان هر ۱۰۰ کارمند بود. این میزان بالاتر از میانگین استاندارد صنعتی بوده و حتی از میانگین این فروشگاه اینترنتی نیز بیشتر است.

به نظر می‌رسد علت رخ دادن این آسیب‌دیدگی‌ها در انبارهای خودکار، انتظار غیرواقعی این کمپانی از کارکنان فعال در آن‌ها است. در گذشته افراد باید در هر ساعت ۱۰۰ بسته را اسکن می‌کردند، اما هم اکنون آمازون انتظار دارد این نرخ به ۴۰۰ بسته در ساعت برسد. این افراد نمی‌توانند بدون آسیب رساندن به خودشان با ربات‌ها برابری کنند.

آمازون

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که آمازون علاقه‌ چندانی به توصیه‌های رگولاتورهای فدرال درباره این مشکل نداشته است. در سال ۲۰۱۵ اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده آمریکا (OSHA) سیاست‌هایی را برای حفظ ایمنی کارکنان در یک انبار رباتیک در نیوجرسی مشخص کرده. یکی از این سیاست‌ها به چرخش افراد در میان شغل‌های مختلف برای کاهش استرس آن‌ها اشاره شده است.

در این گزارش عنوان شده که میزان جراحات در فصل تعطیلات رایج‌تر از بازه‌های زمانی دیگر است. طبق گزارش جدید، در سال ۲۰۱۹ میزان آسیب‌دیدگی‌ها در ۱۵۰ مرکز پردازش سفارش آمازون به رقم ۱۴ هزار نفر رسیده است.

سخنگوی آمازون درباره این گزارش اعلام کرده که استفاده از فناوری، اتوماسیون و ربات‌ها باعث افزایش ایمنی شغل‌ها و راندمان بالاتر می‌شود. این فروشگاه اینترنتی در بیانیه‌ای ادعاها مبنی بر گمراه کردن افراد را رد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sinagoogle
    sinagoogle | ۹ مهر ۱۳۹۹

    یعنی دقیقا هر دقیقه باید 7 بسته پردازش بشه!!!

مطالب پیشنهادی