ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۰ تی لایت با اسنپدراگون 750G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

شیائومی علاوه بر رونمایی از می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو، گوشی می ۱۰ تی لایت را نیز معرفی کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است. شیائومی می ۱۰ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۳

شیائومی علاوه بر رونمایی از می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو، گوشی می ۱۰ تی لایت را نیز معرفی کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده است.

شیائومی می ۱۰ تی لایت از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد بهره می‌برد که رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد که کمتر از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز برادران آن است. این صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰:۹ تاییدیه HDR10 را دریافت رفته و ۸۴ درصد گاموت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل به ۴۵۰ نیت می‌رسد.

این گوشی هوشمند میان‌رده به دو اسپیکر مجهز شده و صدای Hi-Res را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روی پنل پشتی شیائومی می ۱۰ تی لایت دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته. این دستگاه به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است.

شیائومی می ۱۰ تی لایت

در جلوی این دستگاه شاهد قرارگیری حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر هستیم که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. شیائومی برای محافظت از پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند از گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است.

شیائومی می ۱۰ تی لایت

شیائومی می ۱۰ تی لایت اولین گوشی هوشمند در جهان با چیپ اسنپدراگون 750G محسوب می‌شود. این پردازنده ۸ نانومتری از مودم 5G بهره می‌برد و در مقایسه با اسنپدراگون 730G عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

شیائومی می ۱۰ تی لایت

این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و از یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد. این دستگاه برخلاف برادران خود دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

این گوشی میان‌رده در دو نسخه مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد که البته هردوی آن‌ها از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برند. قیمت این مدل‌ها برابر ۲۸۰ و ۳۳۰ یورو است و فروش آن‌ها از تاریخ ۲۲ مهر ماه آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aminaj
    aminaj | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

    گزینه معقول تریه k30 ultra

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

    تو ایران حدودا چند درمیاد بع نظرتون ؟؟

    • mehrdad6878
      mehrdad6878 | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

      دست کم ۱۶ میلیون

مطالب پیشنهادی