ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین سرفیس 5G مایکروسافت احتمالا فردا معرفی می‌شود

«سرفیس Duo»  محصولی منحصر به فرد از سوی مایکروسافت بود اما حتی این دستگاه هم با بهره‌مندی از دو نمایشگر لمسی و قیمت قابل توجه 1400 دلاری از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. مایکروسافت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

«سرفیس Duo»  محصولی منحصر به فرد از سوی مایکروسافت بود اما حتی این دستگاه هم با بهره‌مندی از دو نمایشگر لمسی و قیمت قابل توجه 1400 دلاری از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. مایکروسافت اما برای ورود به این حوزه خود را آماده کره و ظاهرا ردموندی‌ها فردا اولین عضو سازگار با 5G‌ سری سرفیس را رونمایی می‌کنند.

آنطور که یکی از افشاگران شناخته شده به نام «رولاند کوانت» اعلام کرده، ظاهرا مایکروسافت در حال آماده سازی دو محصول جدید سرفیس برای رونمایی در رویداد پنجشنبه اول اکتبر (دهم مهرماه) است.

باوجودی که هنوز نام تجاری دو دستگاه به صورت رسمی تایید نشده، اما به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی «سرفیس پرو X2» و «لپ‌تاپ سرفیس گو» از سوی مایکروسافت باشیم. احتمالا بعد از رویداد رونمایی، امکان پیش سفارش دستگاه‌های جدید فراهم خواهد شد. هرچند کوانت اشاره‌ای به سازگاری با 5G نکرده اما برخی منابع دیگر به این مساله اشاره کرد‌ه‌اند.

علاوه بر این منطقی است که تبلت 13 اینچی ویندوزی که سال گذشته با قابلیت اتصال 4G LTE  معرفی شد، برای سال جدید با قابلیت اتصال به شبکه 5G ارتقا پیدا کند. در حال حاضر، تنها اطلاعاتی که در مورد سرفیس پرو X2 مطرح شده آن است که این دستگاه قطعا با پردازنده  SQ2 مایکروسافت که با همکاری کوالکام ساخته شده، به بازار عرضه خواهد شد و دستگاه از ظرفیت حافظه بیشتری نسبت به نسل قبلی برخوردار خواهد بود.

در حالیکه قیمت پایه نسل اول سرفیس پرو ایکس با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 1000 دلار و نسخه با رم 16 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی 1800 دلار تعیین شده، باید ببینیم ردموندی نسخه 5G را با چه قیمتی به بازار عرضه می‌کنند.

لپ‌تاپ سرفیس گو نیز با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه با نمایشگر 12.5 اینچی، چیپست نسل دهمی اینتل Core i5، رم 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظه 64 گیگابایت و صفحه کلید سنتی با شروع قیمت 699 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

متأسفانه انتظار نمی‌‌رود سرفیس پرو 8 روز اول اکتبر رونمایی شود. بلکه به نظر می‌رسد با طراحی کاملا جدیدی فصل بهار از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۹ مهر ۱۳۹۹

    سرفیس کلاس الکی داره

مطالب پیشنهادی