ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون پلتفرم گردشگری مجازی و کلاس‌ آنلاین «اکسپلور» را معرفی کرد

آمازون از پلتفرم جدیدی به نام اکسپلور (Explore) رونمایی کرد که به کاربر اجازه شرکت در کلاس‌های مجازی، بازدید از مکان‌های دیدنی دنیا و خرید کردن را می‌دهد. آمازون اکسپلور از تماس ویدیویی استفاده کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

آمازون از پلتفرم جدیدی به نام اکسپلور (Explore) رونمایی کرد که به کاربر اجازه شرکت در کلاس‌های مجازی، بازدید از مکان‌های دیدنی دنیا و خرید کردن را می‌دهد.

آمازون اکسپلور از تماس ویدیویی استفاده کرده و راهنماهای تور، معلمان و خریدکننده‌ها می‌توانند با کاربران ارتباط تصویری مستقیم برقرار کنند. آمازون می‌گوید تماس تصویری یک طرفه است، یعنی حین تماس فقط دوربین میزبان فعال است ولی صدای دو طرف فعال بوده و کاربر می‌تواند از میزبان سوال پرسیده یا درخواست خرید کند.

با مراجعه به صفحه این پلتفرم می‌توان با خدماتی که این سرویس ارائه می‌کند آشنا شد. برای مثال با پرداخت ۱۰ دلار می‌توان یک تجربه ۴۰ دقیقه‌ای خرید از فروشگاه‌های شهر «ریجلند» در ایالت میسیسیپی آمریکا کسب کرد، با پرداخت ۷۰ دلار از عمارتی در «لیما» پایتخت کشور پرو دیدار کرد یا با پرداخت ۱۲۹ دلار در کلاس مجازی آموزش پخت شیرینی شرکت کرد.

آمازون پیش از شروع جلسه لیست مواد اولیه و اقلام مورد نیاز برای شرکت در کلاس را برای کاربر تهیه می‌کند، اما خرید آن‌ها بر عهده کاربر بوده و می‌توان همچنان در کلاس شرکت کرد. آنطور که گزارش آمده در حال حاضر امکان شرکت در ۸۶ تجربه مجازی از ۱۶ کشور امکان پذیر شده است.

آمازون می‌گوید میزبان‌های پلتفرم اکسپلور از شرکت‌های گردشگری معتبر از جمله Intrepid Urban Adventures، Bamba و Essence of Berlin هستند. به گفته این شرکت قیمت گذاری جلسه‌ها بر عهده میزبان است و خریدها توسط سیستم پرداخت این شرکت پردازش می‌شوند. امکان تعیین تاریخ و ساعت برگزاری جلسه وجود داشته و می‌توان تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل نسبت به تغییر تاریخ یا کنسل کردن آن اقدام کرد.

آمازون اکسپلور در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده و بوسیله دعوتنامه قابل دسترسی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی