ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه گوگل پیکسل 5 و 4a با نسل قبل

گوگل در مراسم «Launch Night In» از جدیدترین محصولات خود شامل پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G رونمایی کرد که در این مطلب آن‌ها را با نسل‌های قبلی مقایسه می‌کنیم. گوگل در مراسم امشب خود همانطور ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

گوگل در مراسم «Launch Night In» از جدیدترین محصولات خود شامل پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G رونمایی کرد که در این مطلب آن‌ها را با نسل‌های قبلی مقایسه می‌کنیم.

گوگل در مراسم امشب خود همانطور که وعده داده بود از نسل جدید گوشی‌های سری پیکسل رونمایی کرد که تفاوت بزرگی با نسل گذشته خود دارد که آن استفاده از یک پردازنده میان‌رده بجای پرچمدار است. با وجود چنین موضوعی، محصول جدید گوگل پیشرفت‌های زیادی در مقایسه با گذشته داشته که مهمترین آن‌ها، پشتیبانی از شبکه 5G است.

در حالی که گوشی‌‎های سری پیکسل ۴ به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز شده‌اند، قدرت پیکسل ۵ توسط پردازنده اسنپدراگون 765G تامین می‌شود. گوگل جدیدترین محصول خود را به ۸ گیگابایت رم مجهز شده که ۲ گیگابایت بیشتر از نسل قبلی است. علاوه بر این موضوع، پیکسل ۵ تنها در یک نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

گوشی‌های سری پیکسل ۴ و پیکسل ۵ به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده‌اند که اگرچه سنسور‌های آن‌ها ۱۲.۲ و ۱۶ مگاپیکسلی است، اما در نسل جدید از دوربین اولترا واید بجای تله فوتو استفاده شده است. از تفاوت‌های دیگر این محصولات می‌توان به ظرفیت باتری اشاره کرد. پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال به ترتیب دارای باتری ۲۸۰۰ و ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند، در حالی که پیکسل ۵ از باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در جدول زیر مشخصات فنی پیکسل ۵ و گوشی‌های سری پیکسل 4a با نسل‌های قبلی مقایسه شده‌اند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی