ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Astro از نخستین هدفون تو گوشی مخصوص گیمینگ رونمایی کرد

کمپانی Astro به تازگی از اولین هدفون توگوشی خود به نام A03 رونمایی کرده است. این کمپانی که به صورت سنتی هدست‌های گیمینگ روگوشی می‌سازد، این بار دست به حرکتی خرق عادت زده که احتمالا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

کمپانی Astro به تازگی از اولین هدفون توگوشی خود به نام A03 رونمایی کرده است. این کمپانی که به صورت سنتی هدست‌های گیمینگ روگوشی می‌سازد، این بار دست به حرکتی خرق عادت زده که احتمالا به مذاق گیمرها خوش بیاید. A03 تنها ۴۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده و گرچه ارزان‌قیمت‌ترین چیزی نیست که در بازار خواهید یافت، اما با توجه به کیفیت صوتی بالایش، انتخابی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

در جعبه هدفون سه سَری سیلیکونی در ابعاد مختلف جای گرفته که همگی قرار است صدا را با کیفیت خوبی ایزوله کنند. و برای اینکه سهولت استفاده از هدفون بالاتر برود، A03 همراه با کابل تخت از راه می‌رسد و بنابراین از پیچ و تاب خوردن‌های اعصاب‌خرد‌کن خبری نیست.

A03 از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری به دیوایس‌ها متصل می‌شود و به این ترتیب قادر به استفاده از آن روی تمام پلتفرم‌های گیمینگ کنونی نظیر پلی استیشن ۴، پی‌سی، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ خواهید بود. و با فرض اینکه یک دانگل برای تبدیل USB-C یا لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری داشته باشید، از آن روی موبایل‌های iOS و اندرویدی جدیدتان نیز می‌توانید استفاده کنید. از سوی دیگر، این هدفون با ایکس باکس سری ایکس و سری اس و همینطور کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن ۵ هم سازگار خواهد بود.

Astro می‌گوید ایرباد A03 شامل دو درایور است: یک درایور که بر بیس و اصوات پایین متمرکز است و یک درایور دیگر که اصوات میانی و بالا را هدف قرار می‌دهد. به این ترتیب، ترکیب دو درایور در هر باد «تجربه صوتی بسیار قدرتمندی به وجود می‌آورد و قادر به شنیدن تمام جزییات در محیط بازی‌ها و تمیز دادن واضح صدای چت صوتی خواهید بود».

جالب اینکه A03 شباهت بسیار زیادی به هدفون‌ توگوشی لاجیتک G333 دارد که آن هم ۴۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری و به صورت خاص برای استفاده همزمان با هدست واقعیت مجازی آکیلس کوئست ۲ طراحی شده. بدنه آلومینیومی که میزبان درایورها است و همینطور کابل تخت هدفون، هیچ تفاوتی با G333 ندارند. اما این موضوع آنقدرها هم تعجب‌برانگیز نیست، چرا که لاجیتک کمپانی مادر Astro به حساب می‌آید.

A03 یک میکروفون درون خط دارد، یک محفظه کوچک برای نگهداری از هدفون و در دو رنگ به دست مشتریان خواهد رسید: بادهای بنفش با سیم سفید یا بادهای قرمز با کابل آبی. از آن‌جایی که A03 به صورت خاص برای تجربه واقعیت مجازی ساخته نشده، برخلاف G333 خبری از گره‌های Velcro برای کوتاه کردن کابل نیست.

در مجموع باید گفت که ساخت چنین ایربادهای جمع‌وجوری برای گیمرها، کاری منطقی است. گیمرها معمولا هنگام خروج از منزل باید هدست‌های بزرگ خود را رها کنند. بنابراین اگر به دنبال هدفون‌های توگوشی جدیدی می‌گردید که به صورت خاص برای ارائه کیفیت صوتی بالا از بازی‌های ویدیویی طراحی شده،‌ احتمالا بد نباشد که نیم‌نگاهی به A03 بیندازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی