ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون جدید مارشال با هر بار شارژ ۸۰ ساعت دوام می‌آورد

هدفون روگوشی و وایرلس قبلی شرکت مارشال، یعنی Major III با هر بار شارژ ۳۰ ساعت عمر باتری داشت و با پیروی از زبان طراحی نمادین این شرکت سازنده گیتار، ۱۵۰ دلار روی دست کاربران ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۰

هدفون روگوشی و وایرلس قبلی شرکت مارشال، یعنی Major III با هر بار شارژ ۳۰ ساعت عمر باتری داشت و با پیروی از زبان طراحی نمادین این شرکت سازنده گیتار، ۱۵۰ دلار روی دست کاربران هزینه می‌گذاشت. اما این کمپانی حالا تصمیم به عرضه مدل جدید از خانواده Major گرفته و هرچیزی که توانسته را نسبت به مدل‌های قبلی بهبود فراوان داده. به این ترتیب حالا هدفون Major IV را داریم که با همان قیمت ۱۵۰ دلار، می‌تواند ۸۰ ساعت عمر باتری را با هر بار شارژ برایتان به ارمغان آورد. روند شارژ نیز این بار هم به صورت وایرلس است و هم به صورت سیمی.

افزون بر طراحی و بافت مشکی رنگ به کار رفته در Major IV که کاملا برند مارشال را یادآوری می‌کنند، هدفون مورد اشاره مثل گذشته قابل تا شدن است. از آن‌جایی که این هدفون وایرلس است، گردونه کنترل روی بدنه‌اش تعبیه شده و به کمک آن می‌توانید موزیک را پخش یا متوقف کنید، به سراغ ترک‌های بعدی بروید، صدا را کم و زیاد کنید یا به تماس‌ها پاسخ بدهید.

هدفون مارشال

از منظر بهبودهای به وجود آمده، مارشال می‌گوید از کوسن‌های نرم‌تری استفاده کرده که احساس راحتی بیشتری به گوش‌های شما خواهند داد. این بالشتک‌ها شکل متفاوتی نیز دارند که باعث می‌شود بهتر روی گوش‌تان فیت شوند. درون هدفون، درایورهای داینامیک ۴۰ میلی‌متری تعبیه شده که «بیس غرش‌آمیز، صداهای میانی روان و صداهای زیر نبوغ‌آمیز» را روانه گوش‌تان می‌کنند. اما اگر از جملات تبلیغاتی بگذریم، هدفون‌های مارشال همواره کیفیت صوتی بسیار خوبی داشته‌اند و بنابراین می‌توان ادعاهای این شرکت راجع به مدل بعدی را نیز حقیقت پنداشت.

حالا که صحبت از ادعاها و وعده‌ها شد، باید گفت که مارشال گامی بزرگ از نظر عمر باتری برداشته است. Major IV ظاهرا با هر بار شارژ ۸۰ ساعت عمر باتری خواهد داشت و این یعنی می‌توانید برای سه روز متوالی به موسیقی‌های محبوب خود گوش بسپارید. مارشال همواره در ارائه عمر باتری بالا موفق بوده است. برای مثال Major II قرار بود عمر باتری ۳۰ ساعته داشته باشد،‌ اما نقدها نشان داد که حتی با بالاترین صدا، می‌توان به عمر باتری ۳۷ ساعته در آن دست یافت.

هدفون مارشال

علاوه بر این، این دفعه شاهد پشتیبانی از شارژ وایرلس هستیم و کافیست بخش بیرونی ایرکاپ را روی پد شارژ قرار دهید و تا پر شدن باتری صبر کنید. چه مشغول استفاده از شارژ وایرلس باشید و چه شارژ سیمی، Major IV در ازای ۱۵ دقیقه شارژ، عمر باتری ۱۵ ساعته را برایتان به ارمغان خواهد آورد. Marshall Major IV اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و اواسط ماه اکتبر نیز به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی