ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ LifeAfter این بار جذاب‌تر از گذشته

اولین خبر خوب این هفته برای بازیکنان LifeAfter است. این بازی موبایل که برگ برنده‌ی NetEase در بازی‌های سبک بقا است حالا چنان پرطرفدار شده که با ۲۰۰ میلیون دانلود به آپدیت فصل سوم رسیده. ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اولین خبر خوب این هفته برای بازیکنان LifeAfter است. این بازی موبایل که برگ برنده‌ی NetEase در بازی‌های سبک بقا است حالا چنان پرطرفدار شده که با ۲۰۰ میلیون دانلود به آپدیت فصل سوم رسیده. این آپدیت که در ماه آینده منتشر می‌شود با نقشه‌هایی دوبرابر اندازه‌ی فعلی، هوش مصنوعی پیشرفته‌تر برای زامبی‌ها و تجربه‌ی مبارزه بهتر همراه خواهد بود.LifeAfter update

طبق خبرهای اعلام‌شده فصل سوم این بازی یک انقلاب واقعی است که حتی گرافیک بازی را هم بهبود بخشیده و جزئیات طراحی کاراکترها ، محیط و سلاح‌ها را بیشتر کرده.بازی موبایل The 9th Dawn III

هفت سال از اولین باری که Valoware بازی نقش‌آفرینی معروفش به نام 9th Dawn را به iOS آورد می‌گذرد و حالا خبرها حاکی از آن است که نسخه‌ی ارتقا داده شده این بازی مهیج و پرطرفدار به زودی منتشر می‌شود.

این بازی نقش‌آفرینی در دو بخش آفلاین یک‌نفره و آنلاین گروهی شما را به سفری در سرزمین Ashwick می‌برد تا با هیولاها بجنگید، آیتم به دست بیاورید و جهان پهناور اطرافتان را کشف کنید.

9th Dawn III: Shadow of Erthil با تغییراتی در سیستم امتیازگیری، سلاح‌های قابل ارتقا، مینی‌گیم‌های درون بازی و گرافیک بالاتر در تاریخ ۱۵ مهرماه منتشر خواهد شد.Genshin Impact

به جرئت می‌توان گفت که انتشار Genshin Impact هم یکی از جنجالی‌ترین خبرهای این هفته بود. این بازی که با بیش از 10 میلیون پیش‌ثبت‌نام حسابی سروصدا به پا کرد، حالا چنان رضایت بازیکنان را جلب کرده که تقریبا دیگر کسی اهمیت نمی‌دهد که این بازی تا چه حد به The Legend Of Zelda: Breath of the wild شباهت دارد.

طبق خبرها، آپدیت بازی هم به زودی منتشر میِ‌شود و باید دید miHOYO برای بازیکنانش چه چیزی به ارمغان می‌آورد.

Golf Skies

گلف برای اندروید

  • بازی آفلاین است

همان‌طور که از اسم بازی پیداست موضوع اصلی آن به بازی گلف مربوط می‌شود اما نه آن گلف معمولی که تصورش می‌کنید. در Golf Skies خبری از زمین‌های صاف و سبز نیست بلکه شما در آسمان و روی سیاره‌هایی گلف بازی می‌کنید که کنترل نیروی جاذبه‌ی آن‌ها در دستان شما است .

طراحی بازی ساده است اما تمام چیزهایی که از بازی گلف انتظار دارید را در خود دارد؛ از تله‌های آبی گرفته تا چالش‌های معمول بازی گلف و مهم تر از همه چالش جدید جاذبه که باید از آن به نفع خودتان استفاده کنید و امتیاز بگیرید.

Golg Skies

Golg Skies

سازنده: Starpolygon قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 23.9/18 مگابایت زبان:

TerafynTerafyn

  • بازی آنلاین است

بازی موبایل Terafyn ترکیبی از سبک نقش‌آفرینی و بازی‌های کارتی است که عنصر زمان‌بندی را به مبارزاتش اضافه کرده. این یعنی برای پیروزی در برابر دشمنان‌تان علاوه بر داشتن یک دسته کارت خوب باید بتوانید زمان را هم مدیریت کنید.

شاید تا این‌جا Terafyn حرفی برای گفتن نداشته باشد اما راز موفقیت این بازی گیم‌پلی روان، طراحی گرافیکی بسیار‌ خوب و داستان بازی است که رضایت بازیکنان را جلب کرده.

سال ها پس از یک جنگ داخلی ویران‌گر حالا مردم سرزمین Terafyn مورد حمله دشمنان خارجی قرار گرفته‌اند اما هنوز یک امید باقی مانده؛ طبق یک پیشگویی قدیمی یکی از نوادگان الهه Ona صلح را به این سرزمین برمی‌گرداند.

شما همراه با پدرتان مشغول ماهی‌گیری، درمان مردم و جمع‌آوری گیاهان دارویی هستید و یک روز متوجه می‌شوید چیزی در جنگل وجود دارد که باید با آن مبارزه کنید.

Terafyn

Terafyn

سازنده: South Gale قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 319.8/207.33 مگابایت زبان:

Bangbang Rabbit Bangbang Rabbit

  • بازی آفلاین است

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که از بازی‌های مبارزه‌ای فانتزی خوشتان می آید اما حال و حوصله‌ی گیم‌پلی های طولانی را ندارید، Banbang Rabbit‌ بازی موبایل مناسبی است که برای شما ساخته شده.

بازی با یک سیستم کنترل ساده جلو می‌رود اما این به معنی ساده بودن خود بازی نیست. چالش‌های فراوان، آیتم‌های مکمل و هیولاهای متنوعی که سر راه شما هستند در هر مرحله کار را برایتان سخت تر می‌کنند.

این بازی از گرافیک خوب، جلوه های صوتی مناسب و گیم پلی روان بهره می برد اما متاسفانه هنوز خبری از نسخه iOS آن نیست. بازی آفلاین است و فقط برای اولین ورود نیاز به اتصال اینترنت دارد.

Bangbang Rabbit

Bangbang Rabbit

سازنده: X-Land قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 92 مگابایت زبان:

Rip Them OffRip Them Off

  • بازی آنلاین است

طراحی بصری متفاوت این بازی که وام‌گرفته از طراحی‌های دهه ۱۹۵۰ است، اولین چیزی است که در بدو ورود به بخش آموزشی بازی Rip Them Off توجه را به خود جلب می‌کند. طراحی ساده است اما در عین حال جذابیت کافی را برای بازیکنان دارد.

این بازی شهری را به تصویر می‌کشد که برج‌های بلند و تجارت را در طراحی مینیمال خود جا داده است. جمعیت مردم شهر بی‌وقفه در رفت‌و‌آمد هستند و شما باید طوری پازل‌ها را حل کنید که بیشترین مشتریان از مسیر طراحی ‌شده شما بگذرند تا سود ۱۰۰ درصدی به دست بیاورید.

بازی فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه نشده اما Lozange Lab اعلام کرده که به زودی این بازی در گوکل‌پلی هم قرار می‌گیرد.

Rip Them Off

Rip Them Off

سازنده: Lozange Lab قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 218.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

    genshin impact واقعا عالیه
    به جرعت میتونم بگم از لحاظ گرافیکی بهترین این سبک هستش

  • hreza
    hreza | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

    همین الانش life after رو adreno640 کل گرافیک درگیر میکنه چ برسه افزایش گرافیکم بدن

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

    ?

مطالب پیشنهادی