ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جدیدترین محصول استون مارتین رونمایی شد؛ یک اقامتگاه لوکس 7.7 میلیون دلاری!

بسیاری از مردم استون مارتین را با خودروهای لوکس و اسپرت می‌شناسند. اما این شرکت در سال‌های اخیر نشان داده که به سایر حوزه‌ها نیز علاقه‌مند بوده و دوست دارد قدرت دپارتمان طراحی خود را ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

بسیاری از مردم استون مارتین را با خودروهای لوکس و اسپرت می‌شناسند. اما این شرکت در سال‌های اخیر نشان داده که به سایر حوزه‌ها نیز علاقه‌مند بوده و دوست دارد قدرت دپارتمان طراحی خود را در زمینه‌های مختلف به رخ بکشد.

پس از شبیه‌ساز 74 هزار دلاری مسابقات اتومبیلرانی که ماه گذشته رونمایی شد، حالا استون مارتین از یک خانه 7.7 میلیون دلاری پرده‌برداری کرده است. این خانه مجلل سیلوان راک (Sylvan Rock) نام دارد و با همکاری استودیوی معماری S3 Architecture طراحی شده است.

سیلوان راک یک اقامتگاه خصوصی است که تقریبا دو ساعت با منهتن فاصله داشته و در منطقه‌ پردرخت 22.2 هکتاری واقع شده است. به گفته مجریان، این پروژه جذاب به واسطه ترکیب فاکتورهایی مثل هنر، سلامتی و تندرستی، پایداری و کاربردهای چندمنظوره با فضایی لوکس، خصوصی و مستقل، استانداردهای جدیدی را برای مناطق روستایی تعریف می‌کند.

در نمای بیرونی سیلوان راک از چوب سرو با رنگ‌آمیزی مشکی استفاده شده تا این اقامتگاه جلوه‌ای منحصر بفرد پیدا کند. برای ایجاد حس دلباز بودن و گستردگی فضا هم بخش عمده‌ای از جداره‌های جانبی از شیشه ساخته شده است.

به طور کلی، سیلوان راک مساحتی برابر با 8,430 فوت مربع (معادل 783 متر مربع) دارد، زیربنای ساختمان هم برابر با 5,983 فوت مربع (معادل 555 متر مربع) اعلام شده است. این اقامتگاه لوکس یک استخر اختصاصی، یک خانه چوبی زیبا و سه اتاق مخصوص مهمانان دارد.

به لطف گاراژی که مکان کافی برای جا دادن سه خودرو را دارد و همچنین راه ورودی 2,000 فوتی (609 متری) می‌توان تمامی مدل‌های تولیدی استون مارتین را در سیلوان راک پارک کرد!

آنطور که اعلام شده، تمامی سطوح چرمی، چوبی و فلزی موجود در داخل ساختمان توسط استون مارتین طراحی شده‌اند، به همین خاطر نتیجه کار بسیار تحسین‌برانگیز از آب درآمده است.

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم، سیلوان راک تنها یکی از مثال‌هایی است که علاقه استون مارتین برای ورود به سایر بازارهای رده‌بالا را نشان می‌دهد. خودروساز انگلیسی پیش‌تر و در اوایل امسال نیز با همکاری ایرباس از یک هلیکوپتر لوکس و اشرافی پرده‌برداری کرده بود. این شرکت قبلا به بازار قایق‌های پرسرعت، دوچرخه و حتی مجتمع‌های مسکونی هم وارد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • michael
    michael | ۱۲ مهر ۱۳۹۹

    و دیگر هیچ?

مطالب پیشنهادی