ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی آماده باز کردن درها و توضیح روندهای کاری برای رفع تردیدها است

مدیر واحد ایتالیایی هواوی در مراسم افتتاحیه «مرکز امنیت سایبری» در رم اعلام کرد که این شرکت قصد ترک بازار ایتالیا را ندارد. وی همچنین اعلام کرد که شرکت آماده است تا با ارائه مستندات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

مدیر واحد ایتالیایی هواوی در مراسم افتتاحیه «مرکز امنیت سایبری» در رم اعلام کرد که این شرکت قصد ترک بازار ایتالیا را ندارد. وی همچنین اعلام کرد که شرکت آماده است تا با ارائه مستندات داخلی و نشان دادن فعالیت‌های خود، ضمن شفاف سازی فعالیت‌ها، نسبت به اتهامات وارده از خود دفاع کند.

مدیر واحد ایتالیایی هواوی معتقد است موضوعی برای پنهان کاری وجود ندارد و هواوی درها را باز گذاشته تا فعالیت‌های داخلی و مستندات موجود شرکت مورد بررسی قرار گیرد. با چنین رویکردی غول فناوری چینی اثبات می‌کند که فعالیت‌هایش برای امنیت ملی آمریکا و سایر کشورها تهدیدآمیز نخواهد بود.

مدیر هواوی ایتالیا اعلام کرد این شرکت آمادگی لازم جهت  باز کردن درب‌‌های شرکت به روی همه را دارد تا نشان دهد فناوری‌ مربوط به توسعه تجهیزات ایجاد شبکه‌های 5G هیچ گونه تهدید امنیتی را به دنبال ندارد. «لوئیجی دی وکسیس»، مدیر واحد ایتالیایی هواوی در مراسم افتتاحیه مرکز امنیت سایبری در رم اعلام کرد:

«موضوعی برای پنهان کاری نداریم و همه فعالیت‌ها و اطلاعات را در دسترس قرار می‌دهیم تا از فشارهای سیاسی موجود خلاص شویم.»

ایالات متحده آمریکا به ایتالیا و دیگر متحدان اروپایی نیز اعلام کرده بود که استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه‌های نسل پنجم می‌تواند تهدید و خطر امنیتی به همراه داشته باشد. هرچند هواوی چنین اتهاماتی را رد می‌کند ولی در اثر همین اتهامات، طی یک سال گذشته مشکلات بسیاری برای غول فناوری چینی به وجود آمده است.

مدیر واحد ایتالیایی هواوی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

«زبان از توضیح چنین موضوعی قاصر است که کشوری به بزرگی ایالات متحده، با اتهامات بی اساس و پایه قصد پرونده سازی و تخریب کشور دیگری را دارد و چنین رفتار لجام گسیخته‌ای از خود نشان می‌دهد.»

دی وکسیس در ادامه اعلام کرد که علیرغم همه فشارها، هواوی قصد ترک کردن بازار ایتالیا را ندارد. این شرکت حتی در نظر دارد در زمینه انرژی، محصولات بیشتری را به سبد محصولات خود در ایتالیا اضافه کند و این موضوع را در دست بررسی قرار داده است. دی وکسیس درنهایت اعلام کرد: «باتوجه به شرایط فعلی، بسیار بعید است هواوی از بازار خارج شود.» باید ببنیم درنهایت موضوع اتهامات وارده به هواوی به چه سرانجامی خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sinagoogle
    sinagoogle | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

    من کاری ندارم با اینکه آمریکا کارش درسته یا غلطه اما از یه طرف به موضوع نگاه کنیم اینه که هووای فقط 20 درصد سهامش در بازار بورس عرضه شده و 80 درصد سهامش اسما به نام کارکنانش هست که البته هیچ حق در فروش سهام این شرکت ندارن.
    اساسنامه این شرکت اصلا رو نشده (که برای یک شرکت سهامی عام باید مشخص باشه) و به هیچوجه معلوم نیست چطور واگذاری سهام صورت میگیره و اعضای هیئت مدیریه چه کسایی هستن و مدیر عامل و دیگر مدیران بر چه اساس انتخاب میشن.
    متهم کردن این شرکت به مخفی کاری و تهدید امنیت ملی (حتی اگر واقعا تهدیدی نباشه) خیلی راحت و منطقیه.

    • pygra
      pygra | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

      دقیقا اگه اینطور باشه که میگید و واقعا اینقدر محافظه کارن ، میشه راحت بهش گیر داد و گرنه چرا به شرکتایی مثل شیائومی گیر ندادن ؟!

      ولی خب میتونن با توضیح بیشتری این محدودیت ها رو ایجاد کنن و اینطوری خود هوآوی هم شاید تغییراتی ایجاد کنه و اون موارد رو شفاف سازی کنه ، ولی درجا دارن محکومش میکنن و بدشون نمیاد بخاطر این موضوع یه امتیازی بگیرن .

      • sinagoogle
        sinagoogle | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

        کتاب های the party از mcgregore و پشت دیوار رو حتما بخونید

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

    موفق باشی هواوی ???

    • sinagoogle
      sinagoogle | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

      مال باباته یا خودته انقدر دوستش داری؟

      • Mehrdad A.S.H
        Mehrdad A.S.H | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

        هر کسی در این دنیا علایق خودشو داره به دیگران هم ربطی نداره ،، قضایای سیاسی و .... هم ربطی نداره به علائق ،،،، شما سامسونگ یا اپل دوست داری ،،،، من از هواوی خوشم میاد حالا هر چی میخواد باشه البته در زمینه گوشیهای پرچمدار و زیرساخت ارتباطات برترینه حالا شما بگو مودمش قطعش از فلان جاس یا ‌.... از هر جا باشه بقیه اگه میتونن بیان وسط ، یک بار اگر بدون تعصب و سیاست گوشیهای پرچمدارشو تست کنین متوجه میشین ولی اگر همه مسائل رو با دید سیاسی میخواهین نگاه کنین به خودتون مربوطه ولی همیشه دید سیاسی داشتن خوب نیست چون سیاست در همه زمینه ها و کشورها اون چیزی نیست که نشون میدن ،،

        • Ahmadreza8
          Ahmadreza8 | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

          من خودم گوشی پرچمدار هوآوی داشتم واقعا جزو بهتریناست.
          اگه ترس از قطع شدن سرویسهای گوگل نبود گوشی جدیدمم حتما هوآوی میگرفتم اما حیف

مطالب پیشنهادی