ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گشتی در اطراف تاکسی هوایی ولوسیتی [تماشا کنید]

استارتاپ آلمانی ولوکوپتر (Volocopter) که در پی فراگیر کردن تاکسی هوایی است، نمونه تقریباً نهایی و آماده برای تولید تاکسی هوایی «وُلوسیتی» (Volocity) را نمایش داد. استارتاپ ولوکوپتر ویدیوی جدیدی از تاکسی هوایی ولوسیتی منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

استارتاپ آلمانی ولوکوپتر (Volocopter) که در پی فراگیر کردن تاکسی هوایی است، نمونه تقریباً نهایی و آماده برای تولید تاکسی هوایی «وُلوسیتی» (Volocity) را نمایش داد.

استارتاپ ولوکوپتر ویدیوی جدیدی از تاکسی هوایی ولوسیتی منتشر کرده که در آن «Christian Bauer»، مدیر ارشد بازرگانی این شرکت با قدم زدن اطراف این محصول در مورد برخی از فناوری‌های بکار رفته در آن و همچنین راحتی و امنیتی که این وسیله نقلیه پرنده برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد صحبت می‌کند.

Bauer به امنیت بالای ولوسیتی اشاره می‌کند و می‌گوید این محصول به لطف برخورداری از ۱۸ پروانه انتقال امن مسافران به مقصد را تضمین کرده و در صورت از کار افتادن یک یا دو پروانه همچنان بدون مشکل قادر به پرواز کردن و رساندن مسافر به مقصد خواهد بود.

او در ادامه به پکیج‌های باتری اشاره کرد و گفت حتی با خالی شدن یک یا دو پکیج، ولوسیتی همچنان قادر به ادامه پرواز خواهد بود. این تاکسی پرنده در مجموع ۹ پکیج باتری دارد که در حال حاضر اطلاعاتی در مورد پیکربندی آن‌ها فاش نشده است.

تنها اطلاعاتی که مورد باتری ولوسیتی منتشر شده این است که از نوع یون-لیتیوم و احتمالاً قابل تعویض هستند و با یکبار شارژ انرژی لازم برای طی مسافت تقریباً ۳۵ کیلومتری را فراهم می‌کنند. حداکثر سرعت این محصول حدوداً ۱۰۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. هواپیماهای عمود پرواز (VTOL) برای سفرهای بسیار طولانی طراحی نشده و شرکت‌ها در حال حاضر به آن‌ها به چشم یک وسیله نقلیه پرسرعت برای جابجایی سریع‌تر در شهرها نگاه می‌کنند.

ولوکوپتر در ابتدا نسخه خلبان دار ولوسیتی را به بازار عرضه خواهد کرد و وعده عرضه نمونه کاملاً خودران مجهز به انواع دوربین‌ها برای انجام مانورهای مختلف را داده است. این استارتاپ چند روز قبل در قرارداد با شرکت خطوط هوایی ژاپن از راه اندازی تاکسی هوایی در در این کشور تا سال ۲۰۲۳ خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی