ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان جدید تپسی ویژه رانندگان ناشنوا

همزمان با هفته جهانی ناشنوایان، تپسی امکانی جدید ویژه رانندگان ناشنوا به برنامه خود اضافه کرده که به موجب آن مسافر از ناشنوا بودن راننده مطلع شده و در صورت نیاز برقراری ارتباط با او ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۲

همزمان با هفته جهانی ناشنوایان، تپسی امکانی جدید ویژه رانندگان ناشنوا به برنامه خود اضافه کرده که به موجب آن مسافر از ناشنوا بودن راننده مطلع شده و در صورت نیاز برقراری ارتباط با او به جای تماس از راه پیامکی استفاده می‌کند.

به گزارش روابط عمومی تپ‌سی با اضافه شدن این امکان، مسافر از ناشنوا بودن راننده از طریق اطلاع رسانی داخل اپلیکیشن تپسی به هنگام قبول کردن درخواستش توسط یک راننده مطلع شده و با اطلاع از این موضوع، می‌تواند با راننده به صورت نوشتاری و در قالب ارسال پیامک ارتباط برقرار کند.

این امکان جدید در اپلیکیشن تپسی به دلیل مشکلاتی که برای برقراری ارتباط مسافران با رانندگان ناشنوا و کم شنوا ایجاد می‌شد، اضافه شده است. پیش از این، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده بودند که بدون اطلاع از ناشنوا بودن راننده، با او تماس گرفته‌اند و با توجه به عدم پاسخگویی از سمت راننده، عصبانی شده یا سفر را لغو کرده‌اند. برخی رانندگان نیز خودشان پس از درخواست مسافر پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی درباره ناشنوایی خود به مسافرین می‌فرستادند که حالا با امکان جدید تپسی نیازی به انجام این کار از سوی راننده نیست و خود اپلیکیشن موضوع را به محض قبول درخواست سفر، به گوش مسافر می‌رساند.

با اضافه شدن این امکان جدید تپسی، در صورتی که درخواست سفری توسط یک راننده ناشنوا قبول شود، پیامی در صفحه اپلیکیشن ظاهر شده و این پیام مستقیما برای مسافر ارسال می‌شود که به او می‌گوید راننده ناشنواست و چنانچه به برقراری ارتباط با او نیاز دارد، از گزینه ارسال پیامک استفاده کند.

تپسی پیش از نیز برای دسترس‌پذیر کردن خدمات خود برای افراد دارای معلولیت، اقدامات متنوعی انجام داده بود. دسترس‌پذیر کردن اپلیکیشن برای نابینایان، مطلع کردن راننده از ناشنوا بودن مسافر، مطلع کردن راننده از مسافر دارای ویلچر و همچنین کسر نکردن کمیسیون از راننده بابت انجام سفرهای مسافران دارای ویلچر، از دیگر اقدامات تپسی در این حوزه بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی