ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد فوق‌العاده چیپست A14 بایونیک در بنچمارک منتسب به آیپد ایر ۴

بنچمارک جدیدی از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست A14 بایونیک فاش شده که نشان می‌دهد این چیپست در محاسبات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای احتمالاً بی‌رقیب خواهد بود. یکی از افشاگران دنیای فناوری با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

بنچمارک جدیدی از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست A14 بایونیک فاش شده که نشان می‌دهد این چیپست در محاسبات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای احتمالاً بی‌رقیب خواهد بود.

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری L0vetodream در توییتر بنچمارک چیپست A14 بایونیک در محاسبات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای را منتشر کرده که با بررسی آن می‌توان به عملکرد تقریبی آیپد ایر ۴ پی برد. این تبلت در محاسبات تک هسته‌ای امتیاز ۱۵۸۳ و در چند هسته‌ای امتیاز ۴۱۹۸ را کسب کرده است.

برای مقایسه، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که لقب سریع‌ترین چیپست اندرویدی دنیا را یدک می‌کشد، در محاسبات تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات ۹۷۸ و ۳۵۵۶ را در پلتفرم Geekbench 5 کسب کرده است.

نتایج بنچمارک A14 بایونیک بسیار قابل توجه بوده و پیش‌بینی می‌شود سری آیفون ۱۲ که به این چیپست مجهز شده‌اند با قدرت فوق العاده از راه برسند. چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ که چند روز قبل بنچمارک منتسب به آن منتشر شد و احتمالاً گلکسی S21 پلاس به آن مجهز می‌شود، امتیاز ۱۰۳۸ را در‌ بخش تک هسته‌ای و ۳۰۶۰ را در‌ بخش چند هسته‌ای گرفته است.

اپل احتمالاً از پیکربندی ۶ هسته‌ای در چیپست A14 بایونیک استفاده کرده که در آن دو هسته مختص وظایف سنگین و چهار هسته دیگر برای بازدهی در نظر گرفته شده‌اند. اپل می‌گوید این چیپست ۴۰ درصد قوی‌تر از A12 بایونیک است که سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۱۹ مهر ۱۳۹۹

    تو تلگرام امتیاز اسنپ دراگونو اشتباه نوشتین

  • sackboy
    sackboy | ۱۲ مهر ۱۳۹۹

    بی‌رقیب؟! یعنی از آیپد پرو ۲۰۲۰ هم قوی تره؟!! ?

مطالب پیشنهادی