ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 14

فروش آیکون‌های iOS 14 تنها در ۶ روز ۱۰۰ هزار دلار برای یک طراح درآمد داشت

اخیرا یک طراح در توییتر خود گفته که با فروش آیکون‌های iOS 14 بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است. این پست نشان می‌دهد که اگر کمی خلاقیت و شانس داشته داشته باشید، ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

اخیرا یک طراح در توییتر خود گفته که با فروش آیکون‌های iOS 14 بیش از ۱۰۰ هزار دلار درآمد کسب کرده است. این پست نشان می‌دهد که اگر کمی خلاقیت و شانس داشته داشته باشید، این پلتفرم منبع درآمد خوبی خواهد بود.

طراح و کاربر توییتر «Traf»، در توییتی برخی از تصاویر ستاپ آیفون خود را منتشر کرد و بلافاصله مورد توجه قرار گرفت. سپس وی آیکون‌هایی که برای صفحه اصلی iOS 14 خود طراحی کرده بود را جمع‌آوری کرده و به عنوان پکیجی برای فروش آن‌ها، را روی اپ استور اپل بارگذاری کرد. این توییت در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) ارسال شده و  فقط ۶ روز بعد، او موفق به کسب درآمد ۱۰۱۵۲۸ دلاری شد که قطعا تا زمان انتشار این مطلب، درآمد او بیشتر نیز شده است.

طراح مذکور در مورد این موضوع می‌گوید:

«محتوای درست و ارسال آن در زمان مناسب می‌تواند نتایج غیرقابل تصوری داشته باشد. اگرچه احتمالا عوامل دیگری در این اتفاق سهیم بوده‌اند؛ اما فکر می‌کنم چند مسئله اصلی وجود دارد که شانس من را افزایش داده است.»

به گفته PocketNow این اولین بار نبود که «Traf» از فروش آیکون‌های آیفون درآمد کسب می‌کرد. او توضیح می‌دهد که در سال ۲۰۱۳، زمانی که جیلبریک گوشی‌های آیفون مرسوم بود؛ چگونه با فروش آیکون‌های iOS به میزان ۱۷ دلار سود کرده است:

«سال ۲۰۱۳، زمانی که جیلبریک iOS مرسوم بود، مجموعه آیکونی با نام «Greyish HD» را ساختم و با قیمت ۰.۹۹ دلار آن را در اپ استور Cydia برای فروش گذاشتم. این اولین درآمدی بود که در اینترنت کسب کردم. فک می‌کنم در کل ۱۷ دلار کسب درآمد کردم و این مبلغ برای من جادویی بود.»

تجربه اول، ارزش خلاقیت را به او نشان داد و حالا «Traf» از تلاش برای خلاقیت‌های جدید لذت می‌برد. آیکون‌های او در اپ استور قیمت ۲۸ دلاری دارند و هم‌اکنون می‌توان این مجموعه را خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alvandpakhsh.ir
    Alvandpakhsh.ir | ۱۳ مهر ۱۳۹۹

    خوش بحالش

  • Mahyar
    Mahyar | ۱۲ مهر ۱۳۹۹

    چه مسخره برای ایکون هم باید پول بدی?

    • hosseinni
      hosseinni | ۱۴ مهر ۱۳۹۹

      بله مثل ما عادت ندارن همه چیو مفت و کرکی گیر بیارن‌. برای کار و وقت یک نفر ارزش قائل اند و پشتیبانی میکنن.

  • afg
    afg | ۱۲ مهر ۱۳۹۹

    ??????

مطالب پیشنهادی