ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یاماها از اولین ایرباد بی‌سیم خود با فناوری حذف نویز فعال رونمایی کرد

از زمان عرضه ایرپاد پرو توسط اپل، بسیاری از شرکت‌ها شروع به تولید ایربادهای بی‌سیم با فناوری حذف نویز فعال کرده‌اند که جدیدترین آن‌ها یاماها است. یاماها اخیرا از چندین ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

از زمان عرضه ایرپاد پرو توسط اپل، بسیاری از شرکت‌ها شروع به تولید ایربادهای بی‌سیم با فناوری حذف نویز فعال کرده‌اند که جدیدترین آن‌ها یاماها است.

یاماها اخیرا از چندین ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده که بالاترین مدل آن‌ها با نام «TW-E7A» وارد بازار می‌شود و همانطور که از یک ایرباد بی‌سیم باکیفیت انتظار می‌رود، یاماها برای آن از فناوری حذف نویز فعال استفاده کرده و آن را به درایور ۶.۲ میلی‌متری مجهز کرده است. این ایرباد از بلوتوث ۵ با AptX پشتیبانی می‌کند تا ارتباط پایداری داشته باشد.

یکی از نقاط ضعف این ایرباد بی‌سیم، شارژدهی ۵ ساعته آن است که البته با استفاده از قاب شارژدهی آن به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کنند. ایرباد TW-E7A یاماها از ویژگی به نام «Listening Care» بهره می‌برد که به صورت خودکار فرکانس‌های صوتی را تنظیم می‌کند تا کاربران بتوانند به تمام صداها گوش دهند.

یاماها
یاماها TW-E7A

این ایرباد بی‌سیم با ۵ سری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و در برابر پاشش آب و عرق مقاوم است، با این حال به علت استاندارد IPX5 نمی‌توان آن را درون آب قرار داد. یاماها این محصول را با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می‌رساند.

اگر فناوری حذف نویز فعال چندان برای شما ضروری محسوب نمی‌شود، می‌توانید مدل «TW-E5A» را خریداری کنید که ویژگی‌های مشابه با برادر خود دارد. شارژدهی این ایرباد به ۶.۵ ساعت می‌رسد که البته با قاب این میزان به ۲۶ ساعت افزایش پیدا می‌کند. برخلاف برادرش، این ایرباد از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کنید. این محصول ۱۶۰ دلار قیمت دارد.

یاماها
یاماها TW-E5A

اگر دو مدل بالا برای شما گران محسوب می‌شوند، می‌توانید مدل «TW-E3A» را سفارش دهید. این ایرباد ۱۳۰ دلاری از درایورهای ۶.۰ میلی‌متری بهره می‌برد و فاقد قابلیت‌های حذف نویز و همچنین شارژ وایرلس است.

یاماها
یاماها TW-E3A

با توجه به اختلاف قیمت کم میان مدل‌های TW-E3A و TW-E5A، مدل دوم ارزش خرید بالاتری دارد، البته در صورتی که به دنبال یک ایرباد با قابلیت حذف نویز فعال باشید باید به سراغ مدل TW-E7A بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی