ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و مشخصات مانیتور ۲۳.۸ اینچی هواوی افشا شد

هواوی به دنبال حضور جدی‌تر در بازار کامپیوتر و مانیتور است و اخیرا ویژگی‌ها و رندرهای یکی از مانیتورهای این شرکت فاش شده که ما را با آن آشنا می‌کند. طبق رندری که از بخش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

هواوی به دنبال حضور جدی‌تر در بازار کامپیوتر و مانیتور است و اخیرا ویژگی‌ها و رندرهای یکی از مانیتورهای این شرکت فاش شده که ما را با آن آشنا می‌کند.

طبق رندری که از بخش جلویی این مانیتور منتشر شده، این کمپانی چینی حاشیه‌های بسیار کمی برای محصول آینده خود درنظر می‌گیرد و تقریبا می‌توان آن را بدون حاشیه درنظر گرفت. حاشیه‌ها در سه بخش نمایشگر بسیار کم هستند، با این حال در بخش پایینی حاشیه بیشتری به چشم می‌خورد که روی آن لوگوی هواوی نیز قرار گرفته است.

این مانیتور روی یک پایه فلزی استوانه‌ای قرار گرفته که زیر آن یک پایه مسطح وجود دارد. این محصول با شماره مدل «AD80HW» به یک پنل ۲۳.۸ اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن به ۹۰ درصد می‌رسد. زاویه دید این مانیتور هواوی برابر ۱۷۸ درجه است و ۷۲ درصد گاموت رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.

هواوی

این محصول قادر به نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ بوده و موفق به کسب تاییدیه TÜV Rheinland برای میزان کم انتشار نور آبی شده است. طبق تصویری که از بخش پشتی این مانیتور منتشر شده، هواوی برای آن رنگ خاکستری مات در نظر می‌گیرد و آن را به یک پورت HDMI مجهز می‌کند.

هواوی

بر اساس اعلام منبع این تصاویر، وظیفه تولید این مانیتور برعهده شرکت «BOE Video Technology» به عنوان زیرمجموعه BOE خواهد بود. هواوی علاوه بر این محصول، مانیتورهای خمیده نیز وارد بازار خواهد کرد که شرکت «TPV Technology» آن‌ها را تولید می‌کند و در نمونه‌های ۲۷ و ۳۴ اینچی به فروش خواهند رسید. انتظار می‌رود این مانیتورهای جدید پیش از پایان سال جاری میلادی وارد بازار شوند.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا تحت فشارهای زیادی قرار دارد و به همین علت با فعالیت‌ در بخش‌های مختلف مانند تجهیزات کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌تواند درآمدهای خود را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی