ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساخت تصاویر بندانگشتی
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ Thumbnail Maker؛ ساخت سریع و آسان تصاویر بندانگشتی

همه چیز درباره یک قانون ساده است: مردم تا زمانی که روی تصویر بندانگشتی کلیک نکنند، ویدیوی شما را نمی‌بینند. بنابراین هر چه دارید و ندارید را باید در این فضای کوچک خرج کنید تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

همه چیز درباره یک قانون ساده است: مردم تا زمانی که روی تصویر بندانگشتی کلیک نکنند، ویدیوی شما را نمی‌بینند. بنابراین هر چه دارید و ندارید را باید در این فضای کوچک خرج کنید تا به تعداد کلیک‌های مناسب برسید.

اپلیکیشن Thumbnail Maker در ساخت تصاویر بندانگشتی جذاب و کلیک‌خور کمک‌تان می‌کند. این ابزار 9 مگابایتی هر آنچه برای ساخت تصاویر بندانگشتی برای اینستاگرام، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ از تصاویر آماده گرفته تا فونت‌های جذاب و استیکرهایی که به تصویر بندانگشتی‌تان شور و حال می‌دهند.

ساخت تصاویر بندانگشتی

اولین قدم در ساخت یک تصویر بندانگشتی مسلما این است که می‌خواهید آن را برای کجا بسازید؟ خوشبختانه Thumbnail Maker ابعاد دقیق بندانگشتی‌های اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین و یوتیوب را در خودش ثبت کرده. بنابراین می‌توانید کارتان را در ابعاد دقیق شروع کنید، هم از صفر و هم با تغییر دادن تصاویر آماده.

مرحله بعدی کار اضافه کردن نوشته و جزئیات و ظرافت‌هاست. Thumbnail Maker از تعداد قابل توجهی فونت زیبای انگلیسی پشتیبانی می‌کند هر چند فونت‌های فارسی در آن تغییر زیادی نمی‌کنند. اما طرح‌های گرافیکی آماده (خصوصا استیکرهای جذاب سه‌بعدی) آنقدر زیبا و جالب توجه هستند که بتوانید با این محدودیت کنار بیایید.

ساخت تصاویر بندانگشتی

اپلیکیشن Thumbnail Maker ابزار خوبی برای ساخت کلاژ هم هست. ده‌ها طرح پیش‌فرض برای کلاژهای دو، سه، چهار، پنج قسمتی و بیشتر در اپلیکیشن قرار داده شده که تسلط خوبی هم روی آن‌ها دارید. این کلاژها برای ویدیوهای مقایسه‌ای بسیار عالی و کاربردی ظاهر می‌شوند.

Thumbnail Maker رابط کاربری خوبی دارد که از روی ویرایشگرهای عکس بزرگ الگوبرداری شده، بنابراین خیلی راحت با محیطش اخت می‌شوید و کارهایتان را پیش خواهید برد. نسخه رایگان اپلیکیشن تبلیغات دارد اما با دانلود نسخه پرو (که در دانلودسنترهای اندروید می‌توانید پیدا کنید) بهترین تجربه را از اپلیکیشن خواهید داشت.

بنابراین توصیه می‌کنم حتما از نسخه پرو استفاده کنید. Thumbnail Maker برای سیستم عامل اندروید ارائه شده که می‌توانید از لینک زیر به آن دسترسی داشته باشید.

Thumbnail Maker

Thumbnail Maker

سازنده: Content Arcade Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی