ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید گوشی موبایل
موبایل

سامسونگ گلکسی S21 احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند

سامسونگ معمولا چند تبلت و گوشی‌های سری نوت را با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن عرضه می‌کند اما احتمالا سال آینده گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ نیز از این قلم محبوب پشتیبانی خواهند کرد. ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ معمولا چند تبلت و گوشی‌های سری نوت را با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن عرضه می‌کند اما احتمالا سال آینده گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ نیز از این قلم محبوب پشتیبانی خواهند کرد.

یکی از رسانه‌های کره جنوبی در گزارشی عنوان کرده که سال آینده قلم اس پن فقط مختص سری «نوت» نخواهد بود و پشتیبانی از این قلم به سری گلکسی اس ۲۱ نیز اضافه خواهد شد. این مجموعه اولین گوشی‌های سری اس هستند که از اس پن پشتیبانی می‌کنند. این قلم به کاربران اجازه می‌دهد تا کارهایی مانند نوشتن یادداشت، طراحی و دیگر موارد را به همان راحتی کاغذ، در گوشی خود انجام دهند.

به گفته منابع آگاه، سامسونگ سرگرم توسعه قطعات و ابزارهای لازم برای پیاده‌سازی قابلیت‌های اس پن در سری گلکسی اس ۲۱ است؛ هرچند برخلاف گلکسی نوت، گلکسی اس ۲۱ فاقد اسلات قلم اس پن خواهد بود. قبلا گزارشاتی از ادغام سری گلکسی نوت و گلکسی اس سخن گفته بودند.

حالا اخبار مربوط به اضافه شدن قلم اس پن در گلکسی اس ۲۱، این شک را بیشتر تقویت می‌کنند. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که می‌گوید سامسونگ با حضور اس پن در سری گلکسی اس ۲۱، تولید سری «نوت» را متوقف خواهد کرد. اما منابع عقیده دارند که این سری حداقل تا سه سال آینده در بازار باقی خواهد ماند.

منطقی است که سامسونگ تولید گلکسی نوت را متوقف کند؛ چون این سری به غیر از اندازه صفحه‌نمایش و قلم اضافی، تفاوت چندانی با سری گلکسی اس ندارد و کاملا شبیه آن است. به علاوه اندازه صفحه‌نمایش گلکسی اس هر سال افزایش یافته و شباهت بیشتری به گلکسی نوت پیدا کرده است. گفته می‌شود که سری گلکسی اس ۲۱ احتمالا نیمه اول سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی